⭐️ IKM uke 35 ⭐️

Åhh jeg skjønner meg ikke på denne kroppen... EL testen viste jo positiv i går morges, og negativ på kvelden. Men føler det ikke stemmer helt, har ikke EL slim, ingen smerter (pleier å ha relativt sterke smerter), ikke stigende hvilepuls og idag var tempen lavere enn de foregående dagene. Hva stoler man på? EL testene eller signalene fra kroppen? [emoji85] Glow/Flo mente i utgangspunktet EL i morgen. Forrige måned fikk jeg positiv test på CD 17 og 18.

IMG_5966.JPG


Image1534488750.099019.jpg
 
Hvordan går det med deg i dag?

Går bedre idag! Stoppet å blø så å si med en gang, bare litt småkramper i magen foreløpig, men tror ikke det er noe farlig, bare syns det var skummelt... Mtp det har aldri skjedd før i vårt 8 år lange forhold, så vi kvakk begge to!
 
Går bedre idag! Stoppet å blø så å si med en gang, bare litt småkramper i magen foreløpig, men tror ikke det er noe farlig, bare syns det var skummelt... Mtp det har aldri skjedd før i vårt 8 år lange forhold, så vi kvakk begge to!


Så fint da! :happy: Skjønner at det kan føles litt skummelt når det aldri har skjedd før. Men innimellom gjør kroppene våre rare ting og de kan bli påvirket av forhold utenfor kroppen. Alt er nok helt fint :)
 
Åhh jeg skjønner meg ikke på denne kroppen... EL testen viste jo positiv i går morges, og negativ på kvelden. Men føler det ikke stemmer helt, har ikke EL slim, ingen smerter (pleier å ha relativt sterke smerter), ikke stigende hvilepuls og idag var tempen lavere enn de foregående dagene. Hva stoler man på? EL testene eller signalene fra kroppen? [emoji85] Glow/Flo mente i utgangspunktet EL i morgen. Forrige måned fikk jeg positiv test på CD 17 og 18.

Hmm. Ser jo virkelig en positiv test på CD14, så skulle jo tro el kom på kvelden da eller CD15. Jeg tror på en måte jeg ville stolt på testene da de faktisk måler hormonet og kroppens signaler er kanskje mer fleksible enn testene der. Tenker jeg. Men jeg vet ikke :p. Jeg er så vant til å ikke kjenne el, så jeg må bare stole på testene :)
 
Åhh jeg skjønner meg ikke på denne kroppen... EL testen viste jo positiv i går morges, og negativ på kvelden. Men føler det ikke stemmer helt, har ikke EL slim, ingen smerter (pleier å ha relativt sterke smerter), ikke stigende hvilepuls og idag var tempen lavere enn de foregående dagene. Hva stoler man på? EL testene eller signalene fra kroppen? [emoji85] Glow/Flo mente i utgangspunktet EL i morgen. Forrige måned fikk jeg positiv test på CD 17 og 18.

Vis vedlegget 271106

Vis vedlegget 271107

Hmm. Ser jo virkelig en positiv test på CD14, så skulle jo tro el kom på kvelden da eller CD15. Jeg tror på en måte jeg ville stolt på testene da de faktisk måler hormonet og kroppens signaler er kanskje mer fleksible enn testene der. Tenker jeg. Men jeg vet ikke :p. Jeg er så vant til å ikke kjenne el, så jeg må bare stole på testene :)
 
Hmm. Ser jo virkelig en positiv test på CD14, så skulle jo tro el kom på kvelden da eller CD15. Jeg tror på en måte jeg ville stolt på testene da de faktisk måler hormonet og kroppens signaler er kanskje mer fleksible enn testene der. Tenker jeg. Men jeg vet ikke :p. Jeg er så vant til å ikke kjenne el, så jeg må bare stole på testene :)

Ja, jeg ser jo det samme selv. Kan jo hende jeg får mer symptomer utover dagen eller kvelden i dag da. Pleier virkelig å ha skikkelig smerter, måtte reise hjem fra jobb forrige PP da det sto på som verst liksom [emoji14] Stusser litt siden verken puls eller temperatur er forhøyet heller (noe som også pleier å skje). Får vel bare fortsette å teste noen dager til å se hvordan det går [emoji28]
 
6dpo og hinsides kvalm! Er egentlig matvrak, men klarer nesten ikke å få i meg mat.... er det mulig å kjenne noe så tidlig, eller er det bare noe kroppen brygger på???
(+ økt rennende utflod, noe jeg aldri har ellers)
 
6dpo og hinsides kvalm! Er egentlig matvrak, men klarer nesten ikke å få i meg mat.... er det mulig å kjenne noe så tidlig, eller er det bare noe kroppen brygger på???
(+ økt rennende utflod, noe jeg aldri har ellers)
Jeg hadde det forrige syklus fra samme tid.... jeg var ikke gravid.... men kvalme er jo et tegn... kan være mange grunner til det. :dontknow Mye kan skje ennå for deg! Bare å
Krysse fingrene :signs003
 
Da prøver jeg meg på å åpne IKM uke 35! Har ikke gjort dette før, så vær snille hvis jeg gjør noe feil:angelic:

Quote meg for endringer så liker jeg kommentaren din når den er ført opp.

Nick - PP - B# (prøver på barn nr) - EL - IKM - Evt. andre ting dere vil ha med

Lykke til! Satser på det blir mange maibabyer på oss ❤️


Mandag 27/8
  • Håpefull
    emoji176.png
    pp3-b2-el 12 aug?
  • Stardust - pp 9 (2 ma) - B1 - EL ca 13.08
  • Miesl - PP1 - B2 - EL ca. 13/8
Tirsdag 28/8
  • Blåveis96 - pp4 - b1 - el 13.08
Onsdag 29/8
  • Mamstilto, PP9, B3, EL 15/8
Torsdag 30/8
  • Kamillete - PP5 - B1 - EL ca 15.08
  • Spøkelse - PP1 - B1 - EL 16/8
Fredag 31/8
  • Lean-PP11-B1-EL 16.08
  • Ønskedrømmen2019 - pp4 (med dobbel letrozol) - B1 - EL ca 17.08
Lørdag 1/9
  • Tulla84-PP2-B3-EL ca 17/8
  • Aiko - PP2 - B3 - EL 18.08
  • Eplebit - pp 10 - b2- EL 17.08
  • Idaa89 - pp5 - b2 - el ca. 17/8
Søndag 2/9
  • LilleSpetakkel - PP3 - B2 - EL 18/8
  • Lilletusta-pp3-El?
IKM i løpet av uken
  • minoja - PP7 - B4 - EL 12.8
  • Et2019MiRaKeL - pp2 - EL15/16
Gravid :Heartred
  • .
TR :sick009
  • .
Over TR/ventende/usikker :anyone
  • .
Hei! Jeg hiver meg på her sånn litt på tampen:
Bifrost - PP5 (2 MA) - B3 - EL 17.08 - IKM 30.08

Våknet i halv seks tiden i morges av stikninger på venstre side som betyr eggløsning. Har akkurat hatt siste runde med sengekos for denne gang, så blir spennende dager framover. Krysser fingrene for at maaaange av oss er så heldige og går sammen over i terminklubb for mai 2019!
 
Last edited:
Cd 15, fortsatt negativ eltest

Hadde 3 dager nå med mye elsmerter, hvor det toppet seg i går. Typ vondt bare å tørke seg etter dobesøk. Bør jeg oppsøke gyn? Blir bekymra for at det er noe.. jeg skulle faktisk på ekstra cellekontroll rundt denne tiden.....
 
Tror jeg er dpo 2/3. El kom 2 dager etter det appen mente.
Brukte cb digital denne gang, samt strimmel når jeg fikk blinkende smilefjes..
Aksjer skal være lagt til rett tid.. kjenner jeg er litt mer spent denne pp. Men desto større fallhøyde!
Snapchat-561901633.jpg
 
Back
Topp