⭐️ IKM uke 35 ⭐️

5 dpo i dag. I morgen kan egget, forhåpentligvis, feste seg og den store symptomjakten begynner ;)
 
Last edited:
3. Dagen med elsmerter her. Kjenner det i korsryggen også. Håper det er noe utslag på eltesten i dag..:) hvor lenge før el pleier dere å ha smerter? Og er det vanlig med så lenge??!
 
Jeg er litt usikker. Det er sikkert litt ulikt, men på denne linken står det at egget fester seg ca én uke etter befruktning (aner ikke om kilden er troverdig) :).

Og når egget fester seg, begynner man umiddelbart å danne HCG-hormoner? Eller? Slik at man noen dager etterpå kan teste? Eller skjer det noe mer i mellomtiden?
 
Og når egget fester seg, begynner man umiddelbart å danne HCG-hormoner? Eller? Slik at man noen dager etterpå kan teste? Eller skjer det noe mer i mellomtiden?
Tror det er umiddelbart, men tar gjerne 4 dager før det er høyt nok til å merkes med dobling annenhver dag avhengig av hvor mye man produserer tror jeg
 
3. Dagen med elsmerter her. Kjenner det i korsryggen også. Håper det er noe utslag på eltesten i dag..:) hvor lenge før el pleier dere å ha smerter? Og er det vanlig med så lenge??!

Da får du sikkert positiv test snart :happy:. Jeg kjenner sjelden eggløsningen så jeg må stole på el-testene. Vet derfor ikke hvor lenge det er vanlig å ha el-smerter, men det meste er vanlig har jeg skjønt :happy:.
 
Nå fikk jeg denne, og den er jo negativ. Føler dette ikke stemmer helt, men får bare hoppe i høyet og fortsette å teste et par dager til[emoji28]

IMG_5963.JPG
 
Jeg hadde samleie nå, og når jeg gikk på do rett etterpå så kom det masse blod! :wideyed: Ringte legevakten. Er midt i syklusen.. måtte ta inn en ob! Hva skjer?? noen som har opplevd dette? har veldig kramper i livmoren nå :( Å er veldig bekymret egentlig :(
Legevakten sa jeg skulle se det ann :(
Er vel noen dager siden el tror jeg, har ikke testet denne måneden!
Plis svar noen!!
 
Jeg hadde samleie nå, og når jeg gikk på do rett etterpå så kom det masse blod! :wideyed: Ringte legevakten. Er midt i syklusen.. måtte ta inn en ob! Hva skjer?? noen som har opplevd dette? har veldig kramper i livmoren nå :( Å er veldig bekymret egentlig :(
Legevakten sa jeg skulle se det ann :(
Er vel noen dager siden el tror jeg, har ikke testet denne måneden!
Plis svar noen!!

Uff da :( Skjønner at det ikke var noen hyggelig opplevelse. Jeg har ikke opplevd det så jeg vet dessverre ikke hva det kan være. Hvilken CD er du på? Hvis du er veldig bekymret synes jeg du skal ringe legevakten på nytt eller dra dit. Alt er sikkert i orden :Heartred
 
Uff da :( Skjønner at det ikke var noen hyggelig opplevelse. Jeg har ikke opplevd det så jeg vet dessverre ikke hva det kan være. Hvilken CD er du på? Hvis du er veldig bekymret synes jeg du skal ringe legevakten på nytt eller dra dit. Alt er sikkert i orden :Heartred


Jeg er på cd 17, har litt murringer, pratet med mamma og ho sa ho hadde hatt det før og da var det ikke noe, men jeg er fortsatt litt bekymret :( Vi reiser til Sverige i morgen også, så syns dette er veldig dumt :(
 
Jeg er på cd 17, har litt murringer, pratet med mamma og ho sa ho hadde hatt det før og da var det ikke noe, men jeg er fortsatt litt bekymret :( Vi reiser til Sverige i morgen også, så syns dette er veldig dumt :(

Det var friskt blod, men tok ut oben og da var det bare lys rosa, så tok et bind på, så vi får se om det kommer mer etterhvert :/
 
Aiko, du hadde rett:):) Men vil dere hjelpe meg, er denne helt positiv?:)
Takk for svar, håper det er som du sier.. :)
Du hadde rett:):) tror el testen jeg tok i kveld er positiv..bittelitt usikker bare.. prøvde å laste opp fil her, og legge med bilde, men fil for stor kom det.. noen som vet hvordan jeg endrer/får til dette??:))
 
Aiko, du hadde rett:):) Men vil dere hjelpe meg, er denne helt positiv?:)

Du hadde rett:):) tror el testen jeg tok i kveld er positiv..bittelitt usikker bare.. prøvde å laste opp fil her, og legge med bilde, men fil for stor kom det.. noen som vet hvordan jeg endrer/får til dette??:))

Nårdu skal legge til bilde, ta bilde med kamera direkte når du legger til fil, da blir bilde oftere lavere oppløsning enn fra galleri. Bruk bak kameraet. Front kameraet lager større størrelse på bilder her.
 
Da er jeg på dpo 1 idag (17 aug) etter at EL test kl 7 var ganske sterk og den var svak igjen kl 18 nå den 16. August. Fikk tatt en runde på ettermiddagen den 15 og ved midnatt/ litt over etter EL nå.

Så da er det DPO land her!
 
Back
Topp