⭐️ IKM uke 27 ⭐️

Kanskje vanskelig å se på bilde men er skyggestrek på alle disse testene!:angry7 Utrolig irriterende å få slike falske forhåpninger så anbefaler ikke disse testene fra tostreker.no :(
Jeg ser absolutt ingenting, men må være veldig frustrerende å få falske forhåpninger :( Jeg bruker bare disse, og har heldigvis aldri fått skyggestrek!
 
Da kan jeg fjernes fra lista. Tr kom med voldsom styrke da jeg stod opp i dag :( Lykke til videre alle sammen :happy:

Å, så synd! ;)Masse lykke til i ny periode! :rolleyes:
 
Kjedelig med mens men bra med kortere syklus da! Følte litt for å snike hvordan det gikk med deg ;)
:) Siden det var første forsøk regnet jeg med at tr kom. Men går med godt mot inn i pp2 :)
 
En positiv og en negativ på samme urin nå I kveld.. erre mulig. Helt sikker på at den er falsk positiv for har fått en slik før. Den øverste er klarere I virkeligheten :(
 

Vedlegg

  • IMG_20160707_191759.jpg
    IMG_20160707_191759.jpg
    230,1 KB · Visninger: 69
En positiv og en negativ på samme urin nå I kveld.. erre mulig. Helt sikker på at den er falsk positiv for har fått en slik før. Den øverste er klarere I virkeligheten :(
Er det bt? :( Ikke bra..
 
Skikkelig merkelig at jeg har spottet siden i går kveld, men TR har enda ikke startet "for fult". Den var jo ikke ventet før Søndag, men får se om den kommer skikkelig over natta.

Er iallefall skikkelig gøy å se at det er mange som har fått positiv test, så gratulerer så mye til dere!! :D
 
Jeg har trodd at mensen har kommet tre ganger denne uka.. Men har spottet litt lyserosa også litt brunt noen dager. Er på cd 30, men kun 12 dpo. Så er forventet mens om 2 dager egentlig? Har spottet bitte litt hver dag siden mandag.. Hadde litt trua på festeblødning i starten av uken, nå er jeg litt mindre sikker.. Blæ! Vil bare vite enten eller.
 
Ikm og negativ test. Absolutt ingen tegn til mensen. De to barna jeg har testet jeg positivt i uke 5 og i midten av uke 4 så alt håp er ikke ute. Men har blitt gravid to ganger til i jakt på nr 3 og har da testet positivt før ikm. Har hatt skikkelig god følelse, ikke stresset i det hele tatt så er litt skuffet nå. Får jo bare se fremover.
ImageUploadedByBV Forum1467957320.387975.jpg
 
Back
Topp