⭐️ IKM uke 27 ⭐️

1 dag over ikm. Fortsatt negativ test, dvs jeg fikk en skygge som er sterkere enn den igår. Tiden får vise hva det betyr. Tenker det ikke er umulig mtp at jeg har testet positivt sent begge svangerskapene det har gått bra. Krysser fingrene!

ImageUploadedByBV Forum1468050258.922009.jpg
 
Gå inn på nye termin forumer her på bv. Så inn på 2017 å deretter mars:) da kan du bli forespurt om ønske å bli medlem i hemmelig Facebook gruppe :)

Har fått det til! Da sees vi der :rolleyes:
 
Håper det dukker opp mange fine babystreker her inne denne midtsommer-uken ❤️

Skriv inn dato og evt pp, så fører jeg deg opp ❤️ Masse lykke til alle sammen ☺️


⭐Mandag 4/7 ⭐


⭐Tirsdag 5/7 ⭐


⭐ Onsdag 6/7 ⭐


⭐ Torsdag 7/7 ⭐


⭐Fredag 8/7 ⭐


⭐ Lørdag 9/7 ⭐


⭐Søndag 10/7 ⭐


❤️ Gravid ❤️
mlor90
rødkløver
Bknotten
Berlioz
Brud86-
*Hera*

:( Tr :(
Lærern
Mirasi
frk_undrer
DrømmerOm2
LilleGull1517
medexa
Mammahjerte86
Hurlumhei
Lanterne
anonaBella
Pjusken90
Ønskerbaby
FrokenFryd
DiaDem
K♡T♡M
Pippalipp0

- Forbi IKM -
VildeL - pp1
Snartpåtjukka - pp1
Kameleon

- Ikke oppdatert -
Alle gode ting er 4? - pp1
mfl3
Huldermamma - pp3
rosa-frøken - pp1​
Hvordan går det med deg VildeL?:)
 
Hvordan går det med deg VildeL?:)
Jeg venter fortsatt på tr! :/ tok test for to dager siden og den var så negativ som det går ann å bli :p aner jo ikke eksakt hvor mange dpo jeg er heller da jeg lot være å fortsette el-testingen etter CD26... Så håper egentlig mest på at jeg er 8-9 dpo nå og at det fortsatt er håp :) Hvis el var CD24, burde tr komme innen onsdag, så om det ikke skjer noe da blir det ny test :) Prøver hardt å ikke teste før dét! :p haha
 
Jeg venter fortsatt på tr! :/ tok test for to dager siden og den var så negativ som det går ann å bli :p aner jo ikke eksakt hvor mange dpo jeg er heller da jeg lot være å fortsette el-testingen etter CD26... Så håper egentlig mest på at jeg er 8-9 dpo nå og at det fortsatt er håp :) Hvis el var CD24, burde tr komme innen onsdag, så om det ikke skjer noe da blir det ny test :) Prøver hardt å ikke teste før dét! :p haha
Åj at du klarer å vente så lenge :p håper du har en liten spire der inne :D spennende
 
Beklager fikk ikke oppdatert for var på ferie :) men TR kom som vanlig dessverre
 
Back
Topp