⭐️⭐️ IKM uke 26 ⭐️⭐️

Fikk maks på monitoren i dag, så da er nok EL rett rundt hjørnet! Bare synd sambo og jeg begge har blitt syke, så tviler på at det vil klaffe denne måneden :-/

Skal da gå an selv om dere er syke :) Så lenge dere humper i vei!!
 
Har ikke flere el-tester igjen, men har hatt vonde stikninger nå på ettermiddagen. Satser på at el er like rundt hjørnet!☺
 
Negativ EL-test på morgenen, masse smerter i eggstokkene på formiddagen, og knall positiv test på kvelden. Så jeg holder meg her likevel :)
 
Skal da gå an selv om dere er syke :) Så lenge dere humper i vei!!
Takk, men med 39 i feber og en saftig hodepine hos oss begge tror jeg dessverre det er utelukket. Men vi la inn aksjer onsdag kveld, da, så er kanskje en liten sjans likevel :)
 
Takk, men med 39 i feber og en saftig hodepine hos oss begge tror jeg dessverre det er utelukket. Men vi la inn aksjer onsdag kveld, da, så er kanskje en liten sjans likevel :)

Huffda :( Sånn i teorien skal det holde! Spermen kan jo overleve i fem dager :) Vi får krysse fingrene!!
 
Denne pp har ikke tatt noe el test. Jeg har røyket og jeg drakk i hælja. Så jeg har prøvd å tenke minst mulig på baby denne pp. Så vet ikke hvor mange dpo jeg er. Håper det har hjulpet at jeg har prøvd å ikke tenke på det så mye :-D så nå er det bare å vente å se :-D
 
Noen som har erfaring med forskjell på menssmerter og "murringer" som mange skriver om at de får som graviditetstegn? Føles det likt? Skal man forvente mens eller graviditet når man kjenner sånne smerter?
 
Hvordan går det med alle sammen? Begynt på symptomjakten? :p
 
Denne pp har ikke tatt noe el test. Jeg har røyket og jeg drakk i hælja. Så jeg har prøvd å tenke minst mulig på baby denne pp. Så vet ikke hvor mange dpo jeg er. Håper det har hjulpet at jeg har prøvd å ikke tenke på det så mye :-D så nå er det bare å vente å se :-D

Jeg har slurvet veldig med testing også, så har egentlig null kontroll på EL denne PP :) Får håpe det hjelper på!!
 
Jeg skal teste på lørdag, HVIS jeg er gravid, burde jeg ha symptomer nå da, eller er det for tidlig? ca 13 DPO :)
 
Noen som har erfaring med forskjell på menssmerter og "murringer" som mange skriver om at de får som graviditetstegn? Føles det likt? Skal man forvente mens eller graviditet når man kjenner sånne smerter?
Hos meg kjennes det nøyaktig likt. Da jeg var gravid tidligere i år (uplanlagt), hadde jeg masse mensmurringer da jeg skulle ha mensen. Tok en ibux før jeg gikk på jobb fordi jeg forventet mens og hadde ganske vondt. Mensen dukket ikke opp, og dagen etterpå tok jeg en graviditetstest som var knall positiv.
 
Jeg skal teste på lørdag, HVIS jeg er gravid, burde jeg ha symptomer nå da, eller er det for tidlig? ca 13 DPO :)

Burde å burde.. Det er helt individuelt. Noen kjenner symptomer tidlig og andre senere :) Men du kan fint teste 13 DPO ja :)
 
Aner ikke om eg er i DPO-land eller hvilken dag i DPO-land jeg er i.. Haha! Men i går og i dag har jeg hatt oransjefarget utflod, akkurat som om det er litt blod i det.

Jeg sitter også og er DRITsur fordi sædprøven som mannen leverte 24. mai har vi enda ikke fått svar på.. Ringer hver dag og maser, men neida! "Vi kan ikke gi svaret over telefon" og "det ble sendt i posten for mange dager siden, dere får bare vente"..... Jeg skal begynne med utredning nå på torsdag og da trenger vi svaret på prøven hans!! Jeg er sur........... No sa eg til gubben at han måtte være litt streng i telefonen!!
 
Dere som kjenner EL. Kjenner dere det tydelig på en av sidene? :confused: Og hvordan kjennes det ut?
Jeg pleier hovedsakelig å merke EL på EL-slimet, men i går tror jeg jammen at jeg kjente det i eggstokken :)
 
Nei, men teller ned dagene til ikm 29.6 :) Har særdeles lite tro på at det har klaffet denne gangen siden både jeg og sambo var syke rundt EL, men lever jo i håpet likevel :) Når ryker første test?
Litt usikker på hvor lenge jeg klarer å holde meg. Men reiser bort i helgen så håper jeg klarer å legge testene igjen hjemme!
 
Back
Topp