⭐️⭐️ IKM uke 26 ⭐️⭐️

Noen andre her som bruker dong quai eller har erfaring med det? :shy:

Jeg har tidligere brukt det i mange måneder uten at det hjalp. Men jeg var UFB i mange år og har vel prøvd det meste :yuck:
Krysser fingrene for at det hjelper for deg! :signs003
Den måneden det klaffet gjorde vi ikke noe spesielt, så satser på det nå xsmile9
 
IKM mandag 27/6 i pp1. Hadde vanlig TR etter ppille-slutt 29/5, så er vel liten sansynlighet for at det klaffer denne mnd, men :angelic:

Så spennende med første prøveperiode da :) Håper det klaffer! Du er lagt til på listen - lykke til! :)
 
Positiv el-test :)
 
Kontroll imorgen, spent på om jeg får være med dere eller ei :)
 
Ble ikke uke 26 heller gitt (med mindre det er skjedd mirakler til helgen) :(
 
Hvordan går det jenter? Flere som er over i dpo-land?
1 dpo her i dag og kjenner allerede jeg er sykt utålmodig :dead:
 
ImageUploadedByBV Forum1465992086.830438.jpg


Da er EL strax her ser det ut som, og kjennes det ut som :) Woho!
 
Har ikke hatt EL enda, og ser ikke ut som den er på tur heller, så blir neppe IKM uke 26 på meg.
 
Ikm 29.juni pp7
 
Eller nei jeg har visst 26juni om syklusen hadde vært normal så hadde jeg vært her :)
 
Håper EL holder seg unna i to dager til så vi rekker det denne ppen!! Dersom syklusen min fortsetter som i det siste skal vi akkurat rekke det!
 
9a0ceabb1b8c5f9047cd4696165fa1cb

Ser ut til at jeg hadde El den 15! Blir spennende. Positiv på ettermiddagen men negative både morgen og kveld så var kortvarig positiv test. Men håper jeg hadde El uansett
 
Håper EL holder seg unna i to dager til så vi rekker det denne ppen!! Dersom syklusen min fortsetter som i det siste skal vi akkurat rekke det!

Årh, det der er så spennende, sånn har vi det nesten hver måned, håper på el før eller etter han har reist, da han er borte 4 dager hver uke.
Klaffet denne gangen da.
Krysser fingrene for dere :)
 
Fikk maks på monitoren i dag, så da er nok EL rett rundt hjørnet! Bare synd sambo og jeg begge har blitt syke, så tviler på at det vil klaffe denne måneden :-/
 
Back
Topp