❤Marstråden❤

God dag alle sammen
Tilbake på jobb igjen i dag :)
 
Oi, haha :p

Er han klåfinger?

Aldri hatt barnesikring på noe vi. Tror at våre barn må være litt spesielle der som aldri har vært over alt o_O
Veldig klåfinger:p han plukker på alt, og verst er det når han blir trøtt for da blir det helt intenst :wacky:
Men, han syns det var minst like gøy å plukke på barnesikringene (åpne og lukke) gang på gang som det var å i det hele tatt åpne skapet :rolleyes:
 
ref. til tråden her ;)

I know.

Jeg har såååå lyst å ha vinterferie egentlig. Harmoneer litt dårlig med årsoppgjørsperioden. Også vil jeg ha vinterferie, påskeferie, 4 uker sommerferie og høstferie og juleferie... Ja, alt på mine 5 uker ferie ;) Derav at ungene er hos mamma og pappa i høst og vinterferien, jeg avspasserer av årsoppgjørsovertiden i påskeferien, og forskutterer av den samme årsoppgjrsovertiden i juleferien, også tar jeg 4 uker sommerferie og den siste uken sprer jeg ut på en og annen innestengt fredag når mine foreldre er bortreist, muligens en dag ekstra eller to på sommeren for å følge korpset på tur, og en dag eller to på høsten til julegavehandling og denslags. OG der var ferien oppbrukt gitt
 
Det har nok det. Den type hormon heter det, ja. Er 100% på assistert. Uttak etter den 15 en gang, så ville tro det.
Krysser fingrene for en liten spire etter uttaket :D. Jeg skal å ta siste blodprøve på mandag, så får jeg vite hvilket opplegg jeg skal ha og når vi skal starte :angelic:
 
Veldig klåfinger:p han plukker på alt, og verst er det når han blir trøtt for da blir det helt intenst :wacky:
Men, han syns det var minst like gøy å plukke på barnesikringene (åpne og lukke) gang på gang som det var å i det hele tatt åpne skapet :rolleyes:
Haha, ser det for meg :p
 
Nei jeg får vel ta en liten tur nedom kontorer og fikse på noen bestillinger før jeg tar helg. Nå i vinterferien har jeg tatt meg litt mer fri :p:cool:
 
Back
Topp