❤Marstråden❤

1. mars

Offisielt vår

Og nysnø
 
Der var det bare 5 dager til fostimon start :) tidenes største mens-smerte H idag itillegg, så mars begynte slik :p her er smertene minst når jeg ligger i fosterstilling i sofa mens jeg småspyr ;) men heksa er i rute til neste steg iallefall GOD mars! <3
 
God morgen! Her ligger jeg syk på sofaen.
 
Da var eldste levert i bhg og handling (med minsten på slep) unnagjort :happy: nå skal det lekes med minsten :p og din da?

Akkurat levert eldsten selv, butikken åpner ikke før om 45 min så rydder og gjør klart til vasking mens minsten “hjelper” meg før vi må en liten tur pã butikken. :p
 
Så flott! Skal dere på en liten helgeferie? :D Det er alltid så koselig når alle er fornøyde :angelic:

Ja det skal vi :) Mini cruise fra Oslo til Kiel og ett lite besøk i Oslo når vi først er der. Så det er deilig!
 
Der var det bare 5 dager til fostimon start :) tidenes største mens-smerte H idag itillegg, så mars begynte slik :p her er smertene minst når jeg ligger i fosterstilling i sofa mens jeg småspyr ;) men heksa er i rute til neste steg iallefall GOD mars! <3

Frostimon?

Utfra mens og dager lurer jeg på om det har med assistert vei til baby å gjøre? Bare et ukjent begrep for meg
 
Men farta i dag er ikke som starten på fenbruar, rett nok. Da fløy sidene
 
Jeg ønsker ikke mer snø, men jeg visste at det var helt trolig at det ville komme.

Regner med vi får litt vi også.. men har liksom hatt flere dager nå med 10+ grader... så vil helst ha vår.
 
Back
Topp