❤Marstråden❤

Ja i grunn
Må innrømme at det var noe jeg ikke hadde forventet akkurat , fpr ikke mye fra før liksom å
når man da plutselig bare får halvparten av det igjen så falt jeg litt sammen
Det er veldig forståelig :Heartred godt mannen er god
 
God formiddag.... Stille...
 
God formiddag:) Det regner ute. Yngste sover i vognen, hun har blitt trett tidligere enn ellers disse dagene. Skal ut noen ærender senere i dag. Hva skal dere?:)
 
God formiddag:) Det regner ute. Yngste sover i vognen, hun har blitt trett tidligere enn ellers disse dagene. Skal ut noen ærender senere i dag. Hva skal dere?:)
Idag er jeg alene med ungene (eldste er i bhg), så jeg skal bare ta ibux og komme meg gjennom dagen:banghead:
 
Haha, helt vilt at det er i nærområdet vårt:hilarious: og for noen priser, reservasjonsbeløp på 1000kr og må regne med å minst svi av 2000 for å spise :nailbiting:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190321-110931.jpg
    Screenshot_20190321-110931.jpg
    26,8 KB · Visninger: 5
Skallebank (bihulebetennelse) :sorry: passer ypperlig med to unger som etterhvert blir trøtte og lager mye lyd :rolleyes:

Skulle hatt ro og fred, du da:( Skulle tatt med ungene dine ut på lekeplassen, jeg, så kunne de bråket så mye de hadde orket sammen med den lille tuppa mi:hilarious: Håper du kommer deg greit gjennom dagen:)
 
Haha, helt vilt at det er i nærområdet vårt:hilarious: og for noen priser, reservasjonsbeløp på 1000kr og må regne med å minst svi av 2000 for å spise :nailbiting:

Wow. Er stilig, da! Hadde vært litt engstelig for å gå inn dit, hehe. Ser for meg at det begynner å lekke inn masse vann:oops:
 
Heihei :) shoppa litt her i morges . Ut å spise senere , nam nam :) mye stillere her enn forrige mnd ja .
 
På bussen nå. Bilen står hjemme. Digg å slippe og vekke ungen for å ta henne inn i bilen! Håper hun sover lenge:angelic: Hun elsker både buss og tog:couchpotato:
 
Back
Topp