❤IKM uke 30❤

TR[emoji1589] (for ordens skyld så er fingeren til tanta og ikke til dere flotte jenter). Ønsker alle lykke til of heier dere andre videre[emoji1317][emoji1316][emoji1319][emoji1319]

Kjipt! :bored: Men, jeg bare lurer - hvorfor kommer TR nå, hvis IKM er i uke 30? Hadde jeg sett tegn til blod nå, hadde jeg tenkt festeblødning #evigoptimist :happy:

Kjipt! :bored: Men, jeg bare lurer - hvorfor kommer TR nå, hvis IKM er i uke 30? Hadde jeg sett tegn til blod nå, hadde jeg tenkt festeblødning #evigoptimist :happy:

Hyggelig at du er optimist på mine vegne, takk[emoji1317] EL kom tidligere en antatt denne mnd, og dermed også TR... hadde siste dag med el-slim onsdag for to uker siden og NEG el test torsdag..innledningsvis hadde kalenderen min notert mandag som ikm, men da ble det i dag.. hvis ikke du får rett da[emoji7]

9/10 dpo og fikk neg babyplantest nå etter å ha holdt meg i 5 timer, så ikke morgenurin. El-test var heller ikke særlig sterk. Æsj altså :shifty:

Har ikke troen, men jeg skal ta en test på søndag, da er jeg 10dpo, og jeg har 10mlu-tester så jeg tror det er ok [emoji4] noen som vil ha teste-date med meg, sånn at vi kan holde hverandre i nakken med testingen til da? [emoji173]

Har ikke troen, men jeg skal ta en test på søndag, da er jeg 10dpo, og jeg har 10mlu-tester så jeg tror det er ok [emoji4] noen som vil ha teste-date med meg, sånn at vi kan holde hverandre i nakken med testingen til da? [emoji173]
Ja!! Har allerede brent av en test men det var selvfølgelig aaaaaaltfor tidlig, :oops: så vil gjerne bli motivert til å vente til søndag med neste :)

Tester nok søndag jeg også, kommer hjem fra ferie søndag, så håper å være tissetrengt til kveldinga [emoji23] Blir uansett en test på mandag (ikm), om ikke tanta melder sin ankomst da... kjenner litt av de vanlige mensmurringene nå, men kan jo muligens være noe annet.

Nærmer deg for flere her nå. Er så spent på alles vegne! Håper flere har klart å få til å øke Norges befolkning denne måneden!

Gudd løkk, jenter [emoji4][emoji4][emoji4]

Har hatt mensmurringer i flere dager [emoji14] skikkelig vonde murringer, ikke unormalt for meg! Gleder meg egentlig litt til å teste.. tenkt i flere dager nå at "jeg har jo mange liggende, det gjør vel ikke noe å ta bare eeen?" Men jeg har nøyet meg med el.tester [emoji23]
Men! Jeg hadde tempdipp i dag!

Skulle gjerne testet med deg, for synes det er gøy at vi havnet i samme ikm-gruppe denne gangen. MEN, vi bommet med askjene så tror ikke jeg orker å bruke opp en test denne pp'n. Venter på tanta.

Jeg blir 10dpo på søndag jeg også. :happy: Jeg tenkte å teste da, men jeg har bare 25mlu-tester så jeg utsatt testinga til mandag-onsdag. Men lykke til, det er bare to netter til søndag. :happy:

Skulle gjerne testet med deg, for synes det er gøy at vi havnet i samme ikm-gruppe denne gangen. MEN, vi bommet med askjene så tror ikke jeg orker å bruke opp en test denne pp'n. Venter på tanta.
Vi har også bommet grovt med aksjene [emoji55]

11 dpo i dag. Ingen symptomer.. Men denne gangen har jeg demonstrert overfor meg selv at jeg ikke har trua, så jeg har drukket koffein og alkohol uten skrupler.. Eller.. Aldri mer enn én øl eller ett glass vin, men likevel er jeg nesten redd for positiv test.. Men tipper TR dukker opp mandag eller tirsdag. [emoji6]

Jeg skulle jo vente med testingen til billigtestene kom i posten.. Vel, jeg kjørte likesågodt ned på butikken i dag tidlig og kjøpte en RFSU-test, som jo, var KRITTHVIT!!

Jeg er vel rundt 10 DPO i dag. Begynner å miste troa nå...

7dpo i dag og har skikkelige stikkinger i magen. Har også tatt det heeeeelt kuli denne pp, og lever som normalt til testen eventuelt blir positiv. hurra for kaffe og salami!! :woot:;)

Jeg drikker kaffe og spiser alt jeg kommer over. Men er ganske forsiktig med alkoholen. Hadde en øl forrige helg... Ganske kjipt, for er flere festligheter denne helgen. Hater denne uvitenheten - iallefall når magefølelsen sier meg at det ikke har klaffet denne runden heller... Kan jo ikke slutte å leve heller......

:(

11 dpo i dag. Ingen symptomer.. Men denne gangen har jeg demonstrert overfor meg selv at jeg ikke har trua, så jeg har drukket koffein og alkohol uten skrupler.. Eller.. Aldri mer enn én øl eller ett glass vin, men likevel er jeg nesten redd for positiv test.. Men tipper TR dukker opp mandag eller tirsdag. [emoji6]

Jeg drikker kaffe og spiser alt jeg kommer over. Men er ganske forsiktig med alkoholen. Hadde en øl forrige helg... Ganske kjipt, for er flere festligheter denne helgen. Hater denne uvitenheten - iallefall når magefølelsen sier meg at det ikke har klaffet denne runden heller... Kan jo ikke slutte å leve heller......

:(

Jeg er på ferie i utlandet, jeg vet vi har truffet riktig på EL, men jeg har nytt en øl hver dag, samt en liten drink. Føler ikke jeg kan sette livet og ferie på vent, særlig når jeg ikke vet om TR kommer eller om jeg faktisk kan være gravid. Hadde nok tatt flere øl om vi ikke hadde vært prøvere, men nå er det en annen drøm som veier større enn ei øl!

Selvfølgelig, å dyppe stripsene i en kopp med tiss er jo halve morroa [emoji1]

Jeg blir bare så innmari skuffa, jeg. Selv nå, når jeg vet at den vil være helt blenda (fordi vi bommet OG fordi søndag ville vært alt for tidlig for meg å teste), så ville jeg fortsatt blitt skuffet. Så derfor tror jeg at jeg står over denne gang.

Back
Topp