6 dpo i dag og har sikkelig vondt i egget, noen som vet hva det kan bety?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 dpo i dag og har sikkelig vondt i egget, noen som vet hva det kan bety?
hehe, neiii, men eggstokk, det mente jeg. Beklager for min norsk. Nei, det virker mer som el eller tr smerte men det er jo 7 dager minst til ikm.Hihi, kjenner du egget?
Når jeg har vondt i magen er det som regel fordi jeg må på do.
Du har glemt å føre meg opp på listaLista er oppdatert [emoji1] quote meg om noen andre har endringer på ikm [emoji4]
Skriv nick og evt. El, pp og ikm [emoji4]
Da er du med [emoji4] Beklager det [emoji28]Du har glemt å føre meg opp på lista
Marihøna89 - pp2 - b2 - el 14.7 - ikm 28/7
5 dpo og syns de første 5 dagene har gått fort [emoji4] jeg legger ikke så mye tanker idet enda. Men I løpet av helgen så snur vel det [emoji28]Hvordan går det med dere?
Jeg er vel 8-9 dpo og jeg veskler med å tro det er 90% sjangs for at jeg ikke er gravid, til å kjenne et ørlite håp. Jeg er livredd for å teste, (for tenk om jeg blir veldig lei meg) men samtidig vil jeg teste! Blir gal. Ikke har jeg noen symptomer heller, bare svakemurringer av og til :/
hehe, neiii, men eggstokk, det mente jeg. Beklager for min norsk. Nei, det virker mer som el eller tr smerte men det er jo 7 dager minst til ikm.
Hvordan går det med dere?
Jeg er vel 8-9 dpo og jeg veskler med å tro det er 90% sjangs for at jeg ikke er gravid, til å kjenne et ørlite håp. Jeg er livredd for å teste, (for tenk om jeg blir veldig lei meg) men samtidig vil jeg teste! Blir gal. Ikke har jeg noen symptomer heller, bare svakemurringer av og til :/
Hvordan går det med dere?
Håper det Men vil ikke håpe for mye.Festesmerter, kan vi jo håpe på
Jeg er veldig plaget med skyggestreker på dem. Så til og med at jeg aldri skulle kjøpe dem igjen fordi det var så tydelige skyggestreker [emoji14] men jeg kjøpte dem igjen likevelNoen som har erfaring med skyggetsreker på babyplan tidlig strimler?
Noen andre rimelige strimler du vil anbefale?Jeg er veldig plaget med skyggestreker på dem. Så til og med at jeg aldri skulle kjøpe dem igjen fordi det var så tydelige skyggestreker [emoji14] men jeg kjøpte dem igjen likevel
Ikke egentlig, desverre.. får skyggestreker på alt, JegNoen andre rimelige strimler du vil anbefale?
Begynner å miste håpet...har ingen symptomer, kjenner ingen verdens ting, tok nettopp en test som jeg tror jeg ødela ved å tisse litt overalt (den var også blenda da...), er 9-10dpo i dag, så vet det enda er tidlig. Men gi meg litt såre bryster i det minste... [emoji56]
Jeg belager meg nok på at TR kommer til mandag, og kan heller juble om det ikke skjer.
Prøving sliter på en psykisk altså...