❤ Prøverør spirer ❤

Da var dessverre ICSI spiren ikke lenger levedyktig! Så et flott bankende hjertet 8+0, men ikke i dag 11+3 :( En helt forferdelig følelse. Bedre lykke neste gang.

Lykke til jenter <3
 
Da var dessverre ICSI spiren ikke lenger levedyktig! Så et flott bankende hjertet 8+0, men ikke i dag 11+3 :( En helt forferdelig følelse. Bedre lykke neste gang.

Lykke til jenter <3
Å nei.. Så forferdelig å lese :( :( opplevde det samme selv når jeg var 11 uker på vei i mai etter ivf.

Har du merket noe forskjell, dvs fattet du mistanke?

Sender deg en stor klem [emoji173] [emoji173]
 
Da var dessverre ICSI spiren ikke lenger levedyktig! Så et flott bankende hjertet 8+0, men ikke i dag 11+3 :( En helt forferdelig følelse. Bedre lykke neste gang.

Lykke til jenter <3
Å nei, så ufattelig trist å høre [emoji22] Jeg håper dere klarer å komme dere gjennom denne tunge perioden, ta vare på hverandre og dere selv [emoji173]
 
Å nei.. Så forferdelig å lese :( :( opplevde det samme selv når jeg var 11 uker på vei i mai etter ivf.

Har du merket noe forskjell, dvs fattet du mistanke?

Sender deg en stor klem [emoji173] [emoji173]

jeg hadde noe smerter i magen og det kom litt blod. Mange som får det uten at det er noe galt, men jeg hadde en dårlig magefølelse så jeg dro å sjekket. Der var det ikke lenger liv :/

Når fikk du prøve igjen etter at du mistet?
 
jeg hadde noe smerter i magen og det kom litt blod. Mange som får det uten at det er noe galt, men jeg hadde en dårlig magefølelse så jeg dro å sjekket. Der var det ikke lenger liv :/

Når fikk du prøve igjen etter at du mistet?
Så trist :( :( skikkelig leit å høre... [emoji173] jeg vet hvor jævlig det der er altså :( måtte få to blødninger tror jeg, men pga sommerferie så måtte vi vente til august med å sette i gang med nytt forsøk, det var ekstra tungt. Håper dere får sette igang raskt igjen!! Har dere noen på frys?
 
Så trist :( :( skikkelig leit å høre... [emoji173] jeg vet hvor jævlig det der er altså :( måtte få to blødninger tror jeg, men pga sommerferie så måtte vi vente til august med å sette i gang med nytt forsøk, det var ekstra tungt. Håper dere får sette igang raskt igjen!! Har dere noen på frys?


Håper det går fort! Vi har ingen på frys, så vi må gjennom hele prosessen på nytt :/ En lang vei å gå, men vi er innstilt på det. Derfor håper vi at vi kan starte igjen etter neste mens.
 
Håper det går fort! Vi har ingen på frys, så vi må gjennom hele prosessen på nytt :/ En lang vei å gå, men vi er innstilt på det. Derfor håper vi at vi kan starte igjen etter neste mens.
Håper det! [emoji173] Hvor holder dere til?
 
Håper det går fort! Vi har ingen på frys, så vi må gjennom hele prosessen på nytt :/ En lang vei å gå, men vi er innstilt på det. Derfor håper vi at vi kan starte igjen etter neste mens.
Håper det! [emoji173] Hvor holder dere til?
 
Så trist Augustspire. Håper dere kan komme raskt igang igjen med forsøk og at det klaffer da. Du er kjempe tøff som orker å sette igang med det så fort.
 
Hei alle sammen. Er gravid med en liten ivf spire på første forsøk. Ikke vært aktiv her enda pga blødninger og dertil mye bekymring, men nå håper jeg dette går riktig vei.
Velkommen hit [emoji173] gratulerer så mye! Vi er mange bekymrede her inne, så her kan du finne trøst og støtte :) hvor langt er du på vei? Hvilken klinikk hører du til?
 
Hei alle sammen. Er gravid med en liten ivf spire på første forsøk. Ikke vært aktiv her enda pga blødninger og dertil mye bekymring, men nå håper jeg dette går riktig vei.

Gratulerer! Ikke uvanlig å være bekymret.

Jeg skal slutte med lutinus, prednisolon og blodfortynnende denne uka og stresser med det. Vet at det antagelig går helt fint, men likevel o_O
 
Back
Topp