❤ IKM uke 22 ❤

Ser tilbake i bildearkivet at ved forrige graviditet i februar testetjeg svakt positiv allerede 7 dpo.
Er trolig 8 dpo i dag, testet med make sure tidlig test
IMG_0002.JPG
ser negativ ut. Den i midten er 7 dpo, nederst 8 dpo

10 dpo og blenda hvit test her også [emoji21] Er en liten mulighet for at jeg fortsatt bare er 9 dpo, men likevel begynner jeg å miste litt håpet når det ikke er noe som helst antydning[emoji58]

10 dpo og blenda her også. Skal sies at jeg ikke har tidligtester da.. de kommer forhåpentligvis i posten i dag eller i morgen. Uansett begynner vel også jeg å forberede meg på at det kanskje ikke har gått denne perioden. Kjedelig! Meen, gir ikke opp før etter ikm på søndag.

10 dpo og blenda her også. Skal sies at jeg ikke har tidligtester da.. de kommer forhåpentligvis i posten i dag eller i morgen. Uansett begynner vel også jeg å forberede meg på at det kanskje ikke har gått denne perioden. Kjedelig! Meen, gir ikke opp før etter ikm på søndag.
Dumt :( føler med deg.. er så kjipt... men kanskje det er håp for oss enda,.. ? :)

Noen som kan hjelpe litt?
Ser det nesten ikke men er det der streken skal komme på one step testene fra eBay? Jeg har ikke brukt de før, så vet ikke hvor streken skal komme..det er en strek der nå,supersvak men den er der... men dette er jo helt sikkert skygge men om den ikke skal være så langt til venstre så er den jo defekt..

Vedlegg

• 1C936FD0-EB1C-4958-AE25-62EABB5C3A22.jpeg
    1C936FD0-EB1C-4958-AE25-62EABB5C3A22.jpeg
    104,5 KB · Visninger: 114
Lovte meg selv å skulle vente til tidligst helga.. men, klarte jeg det? Neeeeida... 8dpo...

Vedlegg

• Snapchat-397817743.jpg
    Snapchat-397817743.jpg
    834,8 KB · Visninger: 110
Back
Topp