Nå har jeg studert bildet ditt mer, nå syns jeg faktisk jeg kan skimte noeNei det er utrolig vanskelig å se den på bilde,ser den nesten ikke selver 8 dpo ja ,håper den syns bedre imorgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg studert bildet ditt mer, nå syns jeg faktisk jeg kan skimte noeNei det er utrolig vanskelig å se den på bilde,ser den nesten ikke selver 8 dpo ja ,håper den syns bedre imorgen
![]()
Ja det er nettopp det.... Hadde kjemisk i februar...Er også redd for akkurat det..Jeg pleier alltid få positivt 9 dpo om det er noe på gang. Håper for degMen ved å teste så tidlig har jeg avdekket noen kjemiske. Det er nedtur, selv om det skjer på et tidlig stadie. Hadde kjemisk både i desember 2017 og i januar. Ble da gravid igjen i februar, men mistet da også i uke 9. Nå har jeg bare bivirkninger av lutinus.. Tviler på at det klaffet. Virker som kroppen min er i ubalanse. Jobber med det hos akupunktøren. Men det blir jo så dyrt å være prøver når det drøyer så lenge...
GØYNå har jeg studert bildet ditt mer, nå syns jeg faktisk jeg kan skimte noe![]()
Synest jeg ser noe.Fortsatt ingen tr og ny test, usikker på om jeg ser skygge her eller om det er ønsketenkning[emoji85]Vis vedlegget 260085Vis vedlegget 260086
Så spennende! En venninne av meg som nå er seks måneder på vei fortalte at akkurat det samme skjedde med den første testen hennes. Den var blendahvit da tiden gikk ut, men i etterkant kom det fram en øøøørlittegranne synlig strek. Den ble bare sterkere og sterkere de neste dageneJeg testet jo idag tidlig...blenda hvit... men etter noen timer er det faktisk en supersvak strek der,som man såvidt kan skimte om man ser en stund
vet at dette ikke trenger å bety noe, men siden jeg har opplevd dette før,og det har stemt med at jeg har vært gravid pluss dette ene ømme brystet mitt så klarer jeg faktisk ikke la være å kjenne litt på at dette kan være noe...![]()
Jeg synes jeg ser noe![]()
Ser noe svakt, hvor mange dpo? (Glemte quote deg Rosalia)
Synest jeg ser noe.
er ikke så mye en kan gjøre.. ta det med ro og ikke stressVar nettopp på do og når jeg tørket meg var det litt rosa på papiret.. har opplevd dette mange ganger før i tidligere sv.skap (og det har gått bra), men kjenner jeg blir urolig forde!
Denne uka er jo ikm uka også!
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre - annet enn å slappe av og ta det helt med ro resten av dagen. Har brukt canesten pga kløe, så håper virkelig det er grunnen. Hadde sterk og fin strek på lørdag[emoji173]
Det håper jeg ogsåSå spennende! En venninne av meg som nå er seks måneder på vei fortalte at akkurat det samme skjedde med den første testen hennes. Den var blendahvit da tiden gikk ut, men i etterkant kom det fram en øøøørlittegranne synlig strek. Den ble bare sterkere og sterkere de neste dageneHåper det er det samme som har hendt deg nå!
Nei nei neiSpotter nå så det spørst :/ å mens kramper
Ååååå skjønner ikke at du klarer å holde deg !!![]()
Krysser alt jeg har for deg ogsåHehe, det spørs om jeg klarer å holde meg særlig lenge [emoji4] om tr ikke er her innen onsdag morgen, så tror jeg at det blir en test da, selv om jeg ikke har tidligtesterkrysser fingrene for dine tester framover, leser at du kanskje har noen lovende symptomer
![]()
Jeg trooooor jeg kan skimte streken!! Spennende imorgen!Den vises knapt,og jeg ser den nesten ikke selv på bilde men mer i virkeligheten![]()
Her vises den bedreJeg trooooor jeg kan skimte streken!! Spennende imorgen!