Jeg håper neste pp er den som sitter hos dereVil ikkje ha mensen. Tålmodigheten min er på reva no,vil barre ha mens. Må vente til onsdag el torsdag.
Du skal ha 2 streker![]()

Jeg VIL ha to streker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper neste pp er den som sitter hos dereVil ikkje ha mensen. Tålmodigheten min er på reva no,vil barre ha mens. Må vente til onsdag el torsdag.
Du skal ha 2 streker![]()

Ååååå skjønner ikke at du klarer å holde deg !!9 dpo idag, har tenkt at jeg venter med å teste til onsdag, er såpass usikker på syklusen min etter MA’ en at alt er usikkert uansett [emoji85] men blir så gla for hver morgen jeg våkner opp uten TR at det er jo en glede bare det nå er jeg på CD 33, og syklusene før MA hadde stabilisert seg noenlunde på 33- 35 dager, men siden jeg tror jeg hadde EL på CD 24, så håper jeg på litt lengre syklus denne gangen![]()
Jeg håper neste pp er den som sitter hos dere
Jeg VIL ha to streker![]()
Du er så god duDet håper jeg og.

Okei, men da har dere jo sikret dere ganske godtdet kan jo være IKM er litt senere enn hva du tror
Jeg har fått et ømt brystmerker ikke noe i det andre, men sånn var det forrige gang også så jeg håper det betyr noe positivt
Hadde også noe halsbrann inatt, og er ekstremt emosjonell... men det er jeg alltid,så er ikke sikkert det betyr noe heller![]()

Håper veldig på positiv test for deg!
Har jeg streksyn? Jeg syns jeg ser en svak svak rød strek der? Kanskje du har hatt el senere?
Synest jeg ser og.
Ja man må ha håpet litt frem til tr kommer, helt enigJa, det kan jo være at ikm er litt senere men jeg pleier å være ganske presis så tør ikke håpe for mye på detMen kjenner at jeg har bittelitt håp igjen frem til tr viser seg
Hehe, et ømt faktisk!Håper veldig på positiv test for deg!
![]()

skjønte ikke før lenge etterpå når begge brystene ble ømme at dette er jo pga graviditeten
Så derfor kjenner jeg dette så godt igjen,veldig rart Fortsatt ingen tr og ny test, usikker på om jeg ser skygge her eller om det er ønsketenkning[emoji85]Vis vedlegget 260085Vis vedlegget 260086
SpennendeJeg testet jo idag tidlig...blenda hvit... men etter noen timer er det faktisk en supersvak strek der,som man såvidt kan skimte om man ser en stund
vet at dette ikke trenger å bety noe, men siden jeg har opplevd dette før,og det har stemt med at jeg har vært gravid pluss dette ene ømme brystet mitt så klarer jeg faktisk ikke la være å kjenne litt på at dette kan være noe...![]()
Den vises knapt,og jeg ser den nesten ikke selv på bilde men mer i virkelighetenSpennendeLegg ut bilde da!
Jeg ser! Håper den blir sterkere [emoji4]Den vises knapt,og jeg ser den nesten ikke selv på bilde men mer i virkeligheten![]()
Ser dessverre ikke på bildet, men når det er så tidlig er det ofte vanskelig å få med streken på bildet. Spennende dager da, er du 8 dpo? Ser mer i morgen om det er noe på gangDen vises knapt,og jeg ser den nesten ikke selv på bilde men mer i virkeligheten![]()
Nei det er utrolig vanskelig å se den på bilde,ser den nesten ikke selvSer dessverre ikke på bildet, men når det er så tidlig er det ofte vanskelig å få med streken på bildet. Spennende dager da, er du 8 dpo? Ser mer i morgen om det er noe på gang
Ser!Den vises knapt,og jeg ser den nesten ikke selv på bilde men mer i virkeligheten![]()
Jeg pleier alltid få positivt 9 dpo om det er noe på gang. Håper for degNei det er utrolig vanskelig å se den på bilde,ser den nesten ikke selver 8 dpo ja ,håper den syns bedre imorgen
![]()