❤ IKM uke 22 ❤

Takk for alle gratulasjoner [emoji5] Tok test senere på dagen og den var nesten sterkere. Så ingen tvil om at jeg er gravid [emoji173]️ Håper jeg ser resten av dere i termin forumet de kommende dagene [emoji173]️

Blenda test 16 dpo å ingen tr som skulle vært i dag [emoji83]
IMG_7087.JPG

8 DPO,blenda test :)
Men har fått samme ømhet i ene brystet som jeg fikk forrige gang,noe jeg husker godt for jeg skjønte ikke hva det var!

Ikm i dag så tillot meg selv å ta en test. Den viste ingenting :sorry: Dette ser dårlig ut for min del denne pp.. Blir mer og mer forberedt på at tr skal komme :happy:

Ja, føles litt dumt men også helt greit.. Dette er jo vår første pp på vårt første barn så vi er forberedt på at det kan ta en stund :) Men har jo kjent veldig på det håpet :sorry:
Ja man gjør alltid det... Alltid et håp,uansett!
Vet du om dere traff EL ?

8 dpo og blenda her også. Kom litt friskt blod i dag, så usikker på om tr kanskje kommer tidlig. Får se utover dagen og morgendagen [emoji849]

Ja man gjør alltid det... Alltid et håp,uansett!
Vet du om dere traff EL ?

Ifølge kalenderen skulle jeg hatt EL rundt 13., men tror det endte med å være rundt 14/15. Vi "la inn aksjer" både før, under og etter disse datoene Jeg merker det veldig godt når jeg har EL :wacky: Kommer nok ikke til å teste etter EL før til høsten, hvis det ikke skjer noe i løpet av sommeren :)

Hvordan går det med deg? Har du merket noen symptomer?:)

Ifølge kalenderen skulle jeg hatt EL rundt 13., men tror det endte med å være rundt 14/15. Vi "la inn aksjer" både før, under og etter disse datoene Jeg merker det veldig godt når jeg har EL :wacky: Kommer nok ikke til å teste etter EL før til høsten, hvis det ikke skjer noe i løpet av sommeren :)

Hvordan går det med deg? Har du merket noen symptomer?:)
Okei, men da har dere jo sikret dere ganske godt :) det kan jo være IKM er litt senere enn hva du tror :)

Jeg har fått et ømt bryst :hilarious: merker ikke noe i det andre, men sånn var det forrige gang også så jeg håper det betyr noe positivt :)
Hadde også noe halsbrann inatt, og er ekstremt emosjonell... men det er jeg alltid,så er ikke sikkert det betyr noe heller:hilarious:

Back
Topp