Såå trist. Du må ha masse lykke til videre.Jeg kan også fjernes fra terminlisten. Masse lykke til dere andre![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå trist. Du må ha masse lykke til videre.Jeg kan også fjernes fra terminlisten. Masse lykke til dere andre![]()

Hjertelig velkommenKom litt uventet på dettemen jeg Hiver meg på her , så får vi se om termindato endrer seg. Foreløpig 12/07-2024
Skriv inn det som i "oppskrifta" , så skal jeg legge deg inn Så gøy.Jiffy_ - 27 - B1 - Gjøvik - 12.07.24
Hei! Første gang jeg er gravid, så her er det 100 spørsmål i hodet alleredeGleder meg til å følge dere på reisen
![]()
Gratulerer sååå mye 
GratulererJiffy_ - 27 - B1 - Gjøvik - 12.07.24
Hei! Første gang jeg er gravid, så her er det 100 spørsmål i hodet alleredeGleder meg til å følge dere på reisen
![]()
vi er flere førstegangsgravide her, inkludert meg selv 
Takk for detSåå trist. Du må ha masse lykke til videre.![]()

Sender deg en stor klemKan fjerne meg fra lista. Testene mine ble svakere og begynte å blø i dag![]()
håper spiren sitter snart 
Så trist. Du må ha masse lykke til videreKan fjerne meg fra lista. Testene mine ble svakere og begynte å blø i dag![]()