Såå trist. Du må ha masse lykke til videre.Jeg kan også fjernes fra terminlisten. Masse lykke til dere andre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå trist. Du må ha masse lykke til videre.Jeg kan også fjernes fra terminlisten. Masse lykke til dere andre
Hjertelig velkommen Skriv inn det som i "oppskrifta" , så skal jeg legge deg innKom litt uventet på dettemen jeg Hiver meg på her , så får vi se om termindato endrer seg. Foreløpig 12/07-2024
Så gøy. Gratulerer sååå myeJiffy_ - 27 - B1 - Gjøvik - 12.07.24
Hei! Første gang jeg er gravid, så her er det 100 spørsmål i hodet allerede Gleder meg til å følge dere på reisen
Gratulerer vi er flere førstegangsgravide her, inkludert meg selvJiffy_ - 27 - B1 - Gjøvik - 12.07.24
Hei! Første gang jeg er gravid, så her er det 100 spørsmål i hodet allerede Gleder meg til å følge dere på reisen
Takk for detSåå trist. Du må ha masse lykke til videre.
Sender deg en stor klem håper spiren sitter snartKan fjerne meg fra lista. Testene mine ble svakere og begynte å blø i dag
Så trist. Du må ha masse lykke til videreKan fjerne meg fra lista. Testene mine ble svakere og begynte å blø i dag