Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et lite tips som jeg har kopiert fra juli-gruppa:
"Det er å foretrekke om dere lager dere eget brukernavn før dere skriver dere opp Gi også beskjed om du bytter brukernavn (for å gjøre det enklere når du evt søker tilgang til skjult)"
Jeg klarer i hvert fall ikke å huske hvem du er med én bokstav og syv tall i brukernavnet ditt (alle forhåndsgenererte brukernavn er så like), når vi snakker sammen i forumet. Lettere å få en relasjon når man har eget brukernavn Vi skal jo tross alt (forhåpentligvis) være en gruppe i 9+ mnd fremover
Ja, men jeg er helt enig med deg Men jeg blir helt sykt forvirra av de forhåndsgenererte brukernavnene, de er håpløst like hverandre Antar jeg ikke er alene om å synes detEr bare jeg som er grinebiter der Er så mye lettere å skrive opp og slikt da. Pluss at, dem som har planer om å være et aktivt medlem, de lager seg jo gjerne brukernavn. Greit å slippe oppdatere lista dobbelt opp pga mye navn.
Jeg har skrevet feil termin, 18. september er den jeg følger foreløpig…
endretJeg har skrevet feil termin, 18. september er den jeg følger foreløpig…
Ja, men jeg er helt enig med deg Men jeg blir helt sykt forvirra av de forhåndsgenererte brukernavnene, de er håpløst like hverandre Antar jeg ikke er alene om å synes det