❤️Terminliste❤️

@emhanse Kan du endre termindatoen min til 7. september? Jeg fikk vite i dag at med IVF regner man fra egguttak og ikke fra mensen.

Snorkfrøkna_90 - 32 år - B3 - Ahus/Kongsvinger - 29.sept.

Et lite tips som jeg har kopiert fra juli-gruppa:

"Det er å  foretrekke om dere lager dere eget brukernavn før dere skriver dere opp ❤️ Gi også beskjed om du bytter brukernavn (for å gjøre det enklere når du evt søker tilgang til skjult)" :)

Jeg klarer i hvert fall ikke å huske hvem du er med én bokstav og syv tall i brukernavnet ditt (alle forhåndsgenererte brukernavn er så like), når vi snakker sammen i forumet. Lettere å få en relasjon når man har eget brukernavn ❤️ Vi skal jo tross alt (forhåpentligvis) være en gruppe i 9+ mnd fremover :love017

Er bare jeg som er grinebiter der :hilarious: Er så mye lettere å skrive opp og slikt da. Pluss at, dem som har planer om å være et aktivt medlem, de lager seg jo gjerne brukernavn. Greit å slippe oppdatere lista dobbelt opp pga mye navn. :P

Er bare jeg som er grinebiter der :hilarious: Er så mye lettere å skrive opp og slikt da. Pluss at, dem som har planer om å være et aktivt medlem, de lager seg jo gjerne brukernavn. Greit å slippe oppdatere lista dobbelt opp pga mye navn. :p
Ja, men jeg er helt enig med deg :p Men jeg blir helt sykt forvirra av de forhåndsgenererte brukernavnene, de er håpløst like hverandre:laughing002 Antar jeg ikke er alene om å synes det:playful:

Ja, men jeg er helt enig med deg :p Men jeg blir helt sykt forvirra av de forhåndsgenererte brukernavnene, de er håpløst like hverandre:laughing002 Antar jeg ikke er alene om å synes det:playful:

Ja, du, jeg har tagget et par slike , og det er jo en hel liste å gå gjennom..! :P

Back
Topp