❤️Terminliste❤️

Beklager! Eg har skrevet feil termin! Eg har termin 6.9. Hang meg først opp i at du hadde skrevet feil brukernavn (er Msjohnsen),men så ser eg datoen er feil,og at eg har skrevet feil. Skal være 6.9. Men flink er du,som orker dette ❤️
Hehe takk ♥️ merkelig at dette var så viktig for meg,tror det er noe hormoner i sving

Et lite tips som jeg har kopiert fra juli-gruppa:

"Det er å  foretrekke om dere lager dere eget brukernavn før dere skriver dere opp ❤️ Gi også beskjed om du bytter brukernavn (for å gjøre det enklere når du evt søker tilgang til skjult)" :)

Jeg klarer i hvert fall ikke å huske hvem du er med én bokstav og syv tall i brukernavnet ditt (alle forhåndsgenererte brukernavn er så like), når vi snakker sammen i forumet. Lettere å få en relasjon når man har eget brukernavn ❤️ Vi skal jo tross alt (forhåpentligvis) være en gruppe i 9+ mnd fremover :love017

Et lite tips som jeg har kopiert fra juli-gruppa:

"Det er å  foretrekke om dere lager dere eget brukernavn før dere skriver dere opp ❤️ Gi også beskjed om du bytter brukernavn (for å gjøre det enklere når du evt søker tilgang til skjult)" :)

Jeg klarer i hvert fall ikke å huske hvem du er med én bokstav og syv tall i brukernavnet ditt (alle forhåndsgenererte brukernavn er så like), når vi snakker sammen i forumet. Lettere å få en relasjon når man har eget brukernavn ❤️ Vi skal jo tross alt (forhåpentligvis) være en gruppe i 9+ mnd fremover :love017
Da har jeg klart å endre navn. Jeg har termin 18/09 og ligger inne på lista som «M-2623981» :-)

TSM97 - 25 - B1 - Trondheim - 26. September

Last edited:
Back
Topp