❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at min kjære er så snill og god med meg!! :) jeg kunne ikke gjordt et bedre valg til rollen: mannen i mitt liv <3

Jubler for november. Siste innspurt i graviditeten, og november er min favorittmåned. Er så masse og se fram til i forhold til jula og i år er det jo enda mer spennende. I tillegg er november måneden jeg traff min kjære mann og vi har fått 2 barn født i november.

Jubler for november. Siste innspurt i graviditeten, og november er min favorittmåned. Er så masse og se fram til i forhold til jula og i år er det jo enda mer spennende. I tillegg er november måneden jeg traff min kjære mann og vi har fått 2 barn født i november.
Ja da er virkelig november din mnd:)

jubler for at jeg har begynt å pakke fødebagen :p

Jubler for at jeg har fått sove litt, å at det var effektivt å få gubben bort fra pcen nå jeg trua med å kysse han. Haha.. Noen fordeler med influensa :P

Jubler for at det idag er akkurat en måned til termindato! Måtte han være en som spiller på morens lag, og finner veien ut litt før tiden :D jeg trenger kroppen min nå, klarer ikke følge opp de to andre lenger :(

Åå så koselig!! :) da er november helt klart en kjærlig måned for deg :) kanskje den lille bestemmer seg for november og??

jubler for at jeg skal hjem igjen i morgen, og ferdig med nok en skolesamling.

Merker jeg er litt hormonell fra å klage til å juble haha :p Men på lørdag var vi å så på EmmaLjunga vogn og samboeren min likte den. Så da blir det nok en sånn vogn på oss :D Hurra.

Åå så koselig!! :) da er november helt klart en kjærlig måned for deg :) kanskje den lille bestemmer seg for november og??
Vi frykter 24 november for begge guttene våre er født da. I 2008 og 2010. Hadde jo egentlig vært helt utrulig om baby og vil ha samme dato!! :eek:

Jubler for tirsdag! 1 mnd til termindato. 36 uker idag!!! Nå nærmer vi oss :) :)

Elsker november :D

Har burdag denne mnd, sammen med farmor, fetteren min, tante, onkel og svigerfar :P Desmeber har svigersøs, onkel, nevø og svoger bursdag :P så tror virkelig at det var ment to be at denne babyen skulle komme i disse tider :) spennende å se om han har tenkt på en tidlig annkomst eller innen termin tiden. Syns alt er så spennende nå! Alt jeg kjenner i kroppen, om det er tegn på forberedelse.
Så kan vi begynne å pakke inn julegaver, lage fine merkelapper og kose oss..

Jubler for 34 uker :)

Vi frykter 24 november for begge guttene våre er født da. I 2008 og 2010. Hadde jo egentlig vært helt utrulig om baby og vil ha samme dato!! :eek:

Wow!! Det er jo helt amazing :O litt, sykt egentlig, men kjempekult!!! Hvis baby kommer den 24.11 så spill i Lotto!! Hihi :D :P

Back
Topp