Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da er virkelig november din mndJubler for november. Siste innspurt i graviditeten, og november er min favorittmåned. Er så masse og se fram til i forhold til jula og i år er det jo enda mer spennende. I tillegg er november måneden jeg traff min kjære mann og vi har fått 2 barn født i november.
Jubler for november. Siste innspurt i graviditeten, og november er min favorittmåned. Er så masse og se fram til i forhold til jula og i år er det jo enda mer spennende. I tillegg er november måneden jeg traff min kjære mann og vi har fått 2 barn født i november.
Vi frykter 24 november for begge guttene våre er født da. I 2008 og 2010. Hadde jo egentlig vært helt utrulig om baby og vil ha samme dato!!Åå så koselig!! da er november helt klart en kjærlig måned for deg kanskje den lille bestemmer seg for november og??
Vi frykter 24 november for begge guttene våre er født da. I 2008 og 2010. Hadde jo egentlig vært helt utrulig om baby og vil ha samme dato!!