❤️Jubel-tråd❤️

Jeg jubler for at gubben skal ta guttungen på svømminga, jeg skal bare sitte og se på de.
Det er første gang på 4,5 år, så jaggu på tide!!!!

Må juble masse for at den nye vaskemaskinen min er så fantastisk skånsom at den kan vaske kashmisull uten å ødelegge den :D

Tok en råsjans og puttet all ulla jeg fikk fra Italia i maskinen og satte på.
ALT er like fint som før. *åuster lettet ut*

Hvis ikke hadde jeg ødelagt et mange tusen kroner babypledd :eek:

Det eneste som ikke kom like fint ut var faktisk en body fra Janus. haha. Det er jo litt flaut!:smiley-ashamed008

Så nå ligger babypledd til tørk og heldrakter, jakker, luer, ammeinnlegg og lester henger på stativet og tørker :)
Runde to (annen farge) er alt i maskinen og jeg bretter klær som har blitt forsømt en stund. :)

Det neste som skal i maskinen er sengekant og bamser.:)
Nesten så jeg vurderer å re opp sengen etterpå bare for å "prøvekjøre" hvordan det blir.
Men det blir litt tullete å re opp over en mnd før termin. Da må man jo skifte på igjen. :p

Må juble masse for at den nye vaskemaskinen min er så fantastisk skånsom at den kan vaske kashmisull uten å ødelegge den :D

Tok en råsjans og puttet all ulla jeg fikk fra Italia i maskinen og satte på.
ALT er like fint som før. *åuster lettet ut*

Hvis ikke hadde jeg ødelagt et mange tusen kroner babypledd :eek:

Det eneste som ikke kom like fint ut var faktisk en body fra Janus. haha. Det er jo litt flaut!:smiley-ashamed008

Så nå ligger babypledd til tørk og heldrakter, jakker, luer, ammeinnlegg og lester henger på stativet og tørker :)
Runde to (annen farge) er alt i maskinen og jeg bretter klær som har blitt forsømt en stund. :)

Det neste som skal i maskinen er sengekant og bamser.:)
Nesten så jeg vurderer å re opp sengen etterpå bare for å "prøvekjøre" hvordan det blir.
Men det blir litt tullete å re opp over en mnd før termin. Da må man jo skifte på igjen. :p

Holder på med det samme! Vasking av tøy og slags!
Fristet sånn å re opp vuggen..men litt tidlig enda :P

Jubler for at voffsen til pappa, kom hjem igjen. Etter å ha stikke en tur på skogen. Noe han ikke skal pga en skade han har. Så veldig glad han kom seg hjem igjen og ikke ble liggende ute i kulda å ha vondt!!

Juhuui :D go buster!!

Jubler for 36 uker og for at vi nå er i november :D

Back
Topp