❤️Jubel-tråd❤️

Vi sender ut hvert år selv om vi ikke har barn. Varierer veldig. Er av oss selv og spesielle øyeblikk gjennom året eller spesielt fine bilder fra året. Velger ut 2-3 bilder som regel. Alle skal med. Vi og hunden har vært på alle så langt. I år har vi lurt med lillemor ul bilde også. Er bare nærmeate som får kort uansett
Høres koslig ut :) kanskje jeg skal prøve meg på noe i år :)

Høres koslig ut :) kanskje jeg skal prøve meg på noe i år :)
Noen år skriver jeg egen tekst bak.eller som i år har jeg en felles tekst på alle.skriver heller et julebrevå legger ved. Hvis jeg vil være veldig personlig. Poenget er jo at det er ikke vits å gi alle en masse dildall tull. Et kort gjor veldig mye. Er jo ikke alle man får tilbake hos. Men det kommer seg. Vi startet "tradisjonen"da vi flyttet fra all familie.

Noen år skriver jeg egen tekst bak.eller som i år har jeg en felles tekst på alle.skriver heller et julebrevå legger ved. Hvis jeg vil være veldig personlig. Poenget er jo at det er ikke vits å gi alle en masse dildall tull. Et kort gjor veldig mye. Er jo ikke alle man får tilbake hos. Men det kommer seg. Vi startet "tradisjonen"da vi flyttet fra all familie.
En plass må man jo begynne. :) Det er en fin tradisjon, og spesielt om dere har mye familie som ikke bor nær dere. :)

Jubler for at i dag er det 2 mnd igjen til termin :P nå skal vi bare gjør oss ferdig med de siste dagene med oktober, så stuper vi inn i Novemer. Da har kjempe mange i familien min burdag og det blir nok et par selskap, inkludert min egen burdag :P å så har vi første søndag i advent i slutten av Novemer :D så de neste ukene er full av spennende og gøye ting!! Å vips så er vi desember :P

Jubler for at i dag er det 2 mnd igjen til termin :P nå skal vi bare gjør oss ferdig med de siste dagene med oktober, så stuper vi inn i Novemer. Da har kjempe mange i familien min burdag og det blir nok et par selskap, inkludert min egen burdag :P å så har vi første søndag i advent i slutten av Novemer :D så de neste ukene er full av spennende og gøye ting!! Å vips så er vi desember :P
Uff, fikk litt sug i magen nå. Tanken på at vi straks er i november er litt skummel :p om baby skulle finne på å komme bare to dager før termin så blir han november-gutt, og jeg kjenner litt på det at nå er det siste innspurt.. :/ herregud jeg må pakke fødebaggen og vaske dyner og skru opp kurven og kjøpe kommode/skap til klærne hans !!! :p

Kom plutselig på at jeg skal på innskrivning på føden om en uke, uuuææææ!!!!

Uff, fikk litt sug i magen nå. Tanken på at vi straks er i november er litt skummel :p om baby skulle finne på å komme bare to dager før termin så blir han november-gutt, og jeg kjenner litt på det at nå er det siste innspurt.. :/ herregud jeg må pakke fødebaggen og vaske dyner og skru opp kurven og kjøpe kommode/skap til klærne hans !!! :p

Kom plutselig på at jeg skal på innskrivning på føden om en uke, uuuææææ!!!!
Haha, kjenner at jeg er glad jeg har noen uker mer på meg. Selv om jeg føler meg ganske klar. Det meste er på plass å sånt.

Skjønner du blir litt stressa, nærmer seg jo veldig brått når du har termin tidlig i november :P å så sykt fort som oktober har gått (føler jeg) så går sikkert november enda fortere. Er jo siste innspurt før man er i julemnd også :P Hoho...

Jubler for at eg fikk tak i stellekommode på barnas hus i dag til 1499kr og en dundyne til vugge for 100kr :D

Jubler for at det nå er under 50 dager igjen til termin <3

Jubler for at jeg er høygravid idag :D nå er det nedtelling for fullt her i huset :)

Jubler for koselig treff i Oslo i helgen <3

Back
Topp