❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for en supersnill familie som har gitt meg så mye i forhold til baby! Mye nytt og noe litt brukt og noe mer brukt.
Om to uker kjører besteforeldrene mine som bor på annen kant av landet i 9 timer for å gi meg dypvogn, sportsvogn, vippestol og bilsete + noen andre småting:D

Jubler bare veldig for at jeg har en frisk baby i magen, å jeg føler meg så velsignet!

Jubler for en supersnill familie som har gitt meg så mye i forhold til baby! Mye nytt og noe litt brukt og noe mer brukt.
Om to uker kjører besteforeldrene mine som bor på annen kant av landet i 9 timer for å gi meg dypvogn, sportsvogn, vippestol og bilsete + noen andre småting:D
Åh, flott med slike besteforeldre <3 sånn er mine og ;)
Jeg jubler for at det går fremover, dag for dag :p

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Jubler for at jeg fikk sove til slutt, og at bilen min skal på verksted i dag, så jeg kan begynne å bruke den igjen.

Jubler for at jeg skal vaske klær i dag etter en kjempelat helg hos pappa. :)

33 fullgåtte uker, og går nå inn i uke 34 <3

Jubler faktisk for at det er mandag i dag! :) Det er jo litt deilig med en ny uka også ;)

Jubler for kiropraktor time og jordmortime i dag!!! Selv om det er snakk om fødsel. Som jeg gruer meg til.

Har lyst å sende ut i år vi også, men hvilke motiver eller bilder velger du når dere ikke har barn? Føler "alle" sender ut med barna på liksom. :/
Vi sender ut hvert år selv om vi ikke har barn. Varierer veldig. Er av oss selv og spesielle øyeblikk gjennom året eller spesielt fine bilder fra året. Velger ut 2-3 bilder som regel. Alle skal med. Vi og hunden har vært på alle så langt. I år har vi lurt med lillemor ul bilde også. Er bare nærmeate som får kort uansett

Back
Topp