Jubler for å ha sovet til halv 6 før jeg måtte på do.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, flott med slike besteforeldre <3 sånn er mine ogJubler for en supersnill familie som har gitt meg så mye i forhold til baby! Mye nytt og noe litt brukt og noe mer brukt.
Om to uker kjører besteforeldrene mine som bor på annen kant av landet i 9 timer for å gi meg dypvogn, sportsvogn, vippestol og bilsete + noen andre småting
Har lyst å sende ut i år vi også, men hvilke motiver eller bilder velger du når dere ikke har barn? Føler "alle" sender ut med barna på liksom. :/Jubler for at julekortene kom i posten i dag.
Vi sender ut hvert år selv om vi ikke har barn. Varierer veldig. Er av oss selv og spesielle øyeblikk gjennom året eller spesielt fine bilder fra året. Velger ut 2-3 bilder som regel. Alle skal med. Vi og hunden har vært på alle så langt. I år har vi lurt med lillemor ul bilde også. Er bare nærmeate som får kort uansettHar lyst å sende ut i år vi også, men hvilke motiver eller bilder velger du når dere ikke har barn? Føler "alle" sender ut med barna på liksom. :/