Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhu så flott!! Hvilken jobb??Jubler for å ha fått jobbtilbud i dag!
Pedagogisk leder i barnehageJuhu så flott!! Hvilken jobb??
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Gratulerer Kjekt når ting ordner segJubler for at mannen har fått ny jobb og huset ble vårt! Skal bli godt å komme hjem til hjembyen igjen!!
27.12.14
02.06.10
Wow ASA så mye spennende på engang! Og da må du sette igang med hussalg da?Jubler for at mannen har fått ny jobb og huset ble vårt! Skal bli godt å komme hjem til hjembyen igjen!!
27.12.14
02.06.10
Ja, nå må jeg vaske å rydde hele huset klart til fotografering!! Startet litt i dag, men var utslitt etter en time! Får ta det jeg orker når jeg orker...Wow ASA så mye spennende på engang! Og da må du sette igang med hussalg da?
Postafen? Som i postafen reisesyketablett?Ikke kastet opp siden i går morges, rett før jeg startet på losec og postafen Ingen brekninger heller, så jeg jubler litt for at disse tablettene funker for meg!
Ja, stemmer Vet ikke om det er postafen eller losec (syrenøytraliserende) som funker, men det er helt fantastisk å ikke spy hele tidenPostafen? Som i postafen reisesyketablett?
Var det jeg fikk beskjed omå ta når jeg var/er på det kvalmeste.Postafen? Som i postafen reisesyketablett?
Oi da er det litt ulik praksis hos legene for jeg blir så innmari syk når jeg flyr så jeg tar alltid postafen da og når vi skulle fly i mars så jeg på pakka at ikke gravide skulle ta det. Så sg ringte legen og spurte han og fikk til svar at det måtte jeg ikke ta og hvertfall ikke i begynnelsen av svangerskapet når barnet drev og utviklet organer....... ????Ja, stemmer Vet ikke om det er postafen eller losec (syrenøytraliserende) som funker, men det er helt fantastisk å ikke spy hele tiden