❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for ny uke! :-D 7+0 :-)

Jubler for 11+0 i dag. ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for at det er svangerskapsdag 60 idag!

Venter verdens beste julegave 2014 <3

Jubler for nedsatt smakssans:P og 9+6 i dag :D

Wow ASA så mye spennende på engang! Og da må du sette igang med hussalg da?
Ja, nå må jeg vaske å rydde hele huset klart til fotografering!! Startet litt i dag, men var utslitt etter en time! Får ta det jeg orker når jeg orker...

Har alt kontrakt med megler så er bare bilder som mangler før vi kan legge ut:) blir spennende!

Sykt mye som skjer på engang, nye jobber på begge og ny barnehage. Blir godt å komme nørmere familien:)

27.12.14
02.06.10

Ikke kastet opp siden i går morges, rett før jeg startet på losec og postafen :D Ingen brekninger heller, så jeg jubler litt for at disse tablettene funker for meg!

Postafen? Som i postafen reisesyketablett?
Var det jeg fikk beskjed omå ta når jeg var/er på det kvalmeste.
Min lege ville ikke gi meg noe annet da det ikke var sikkert st det ikke var skadelig for fostetet. Men nå spydde ikke jeg 24/7. Var bare fryktelig kvalm periodevis i løpet av døgnet. Men i de bedre periodene fikk jeg i meg mat.

♡ Termin 9 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Ja, stemmer :) Vet ikke om det er postafen eller losec (syrenøytraliserende) som funker, men det er helt fantastisk å ikke spy hele tiden ;)
Oi da er det litt ulik praksis hos legene for jeg blir så innmari syk når jeg flyr så jeg tar alltid postafen da og når vi skulle fly i mars så jeg på pakka at ikke gravide skulle ta det. Så sg ringte legen og spurte han og fikk til svar at det måtte jeg ikke ta og hvertfall ikke i begynnelsen av svangerskapet når barnet drev og utviklet organer....... ????
Jeg skal til han på kontroll i kveld så da skal jeg jammen spørre, for dette syns jeg var rart..

Back
Topp