❤️IKM uke 42❤️

MammaenTilO.

Prøver på nr. 2
Vi som prøver :)
Da var det min tur til å prøve meg på en slik gruppe! Dette er tredje PPen min, og satser på at det er denne runden det klaffer for oss:joyful: Gleder meg til å bli bedre kjent med dere som fortsatt prøver, og selvfølgelig til dere nye som akkurat har begynt og/eller ikke har vært aktiv på forumet enda:happy:

Håper på å se MANGE og nydelige positive tester den neste måneden:Heartred Lykke til alle sammen:Heartred:Heartred


Vil du være med, så skriv følgende:

Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

Eks:
MammaenTilO. - 29 - B2 - PP3 - EL 2/10 - IKM 17/10


Mandag 14/10
:love2Ametyst83 - 40 - B4 - PP4 - EL 1-2/10 - IKM 14-15/10

Tirsdag 15/10
:love2Firkløver90 - 34 - B1 - PP3 - EL 30/9 - IKM 15/10
:love2Prøver og Håper - 32 - B2 - PP5- EL: ca. 1.10- IKM Ca 15.10
:love2Yavanna84 - 39 - b2 (hans første) - PP sluttet å telle - EL ca 1.10 - IKM 15.10

Onsdag 16/10
:love2Hjerteliten. - 30 - B1 - PP8+ - EL 1/10 - IKM 16/10
:love2viljelilje - 36 - B7(8) - PP9 - EL 2/10 - IKM 16/10

Torsdag 17/10
:love2MammaenTilOthilie. - 29 - B2 - PP3 - EL 2/10 - IKM 17/10
:love2Iii123 - 36 - B2 - PP17 - EL 4/10 - IKM 17/10
:love2Ziberia - 35 - B3 - PP1 - EL 8/10 - IKM 17/10
:love22njee - 29 - B2 - PP5 - EL 7/10 - IKM 17/10

Fredag 18/10
:love2
Regnbuebaby2 - 24 - B2 - PP3 - EL 5/10 - IKM 18/10

Lørdag 19/10
:love2

Søndag 20/10
:love2

Usikker IKM, EL, etc.
:love2F96 - B1 - PP usikker - EL 3/10 - IKM 17/10

:Heartred Gravid

:arghh: TR

:greet025Byttet uke
 
Last edited:
TR kom i dag, så da har jeg redigert datoene mine. Syklusen min blir tydeligvis bare kortere og kortere:nailbiting: Håper ikke det påvirker sjansen for å bli gravid!
Sniker litt her inne videre jeg :)
Hvor lange sykluser har du?
Så lenge lutealfasen er lengre enn 10 dager, og at EL ikke kommer før dag 10, bør det ikke påvirke evnen til å bli gravid. Fikk selv kortere og kortere sykluser, de siste har vært på 25 dager, men det påvirket ingenting her i alle fall :)
 
Melder meg inn her etterhvert, venter bare på TR og datoer for ny EL og IKM. Nytt for neste syklus er at jeg har fått resept på Utrogestan (progresteron) så kanskje det kan hjelpe egget til å feste seg :smiley-angelic001 Har jo EL og ingen ting i veien med svømmerne, så det er et håp!
 
TR kom i dag, så da har jeg redigert datoene mine. Syklusen min blir tydeligvis bare kortere og kortere:nailbiting: Håper ikke det påvirker sjansen for å bli gravid!
Mine har også vært veldig korte og presise de to siste mnd etter SA. Når jeg ser tilbake, så har det vært veldig opp og ned. Er veldig spent på hver mnd fremover nå.
 
Sniker litt her inne videre jeg :)
Hvor lange sykluser har du?
Så lenge lutealfasen er lengre enn 10 dager, og at EL ikke kommer før dag 10, bør det ikke påvirke evnen til å bli gravid. Fikk selv kortere og kortere sykluser, de siste har vært på 25 dager, men det påvirket ingenting her i alle fall :)
De har vært forskjellige hver gang siden jeg fikk syklusen tilbake. Først 28 dager (som var standaren før), så 31 dager (men ble forsinket fordi jeg hadde korona), nr. 3 var på 27 dager og den siste nå på 26 dager. Og nå fikk jeg i tillegg mensen tidlig på dagen! Føler det bare krymper og krymper :hilarious:
 
Mine har også vært veldig korte og presise de to siste mnd etter SA. Når jeg ser tilbake, så har det vært veldig opp og ned. Er veldig spent på hver mnd fremover nå.
Ja, det skjønner jeg! Spennende å se utviklingen, og bli litt kjent med kroppen på nytt :happy:
 
De har vært forskjellige hver gang siden jeg fikk syklusen tilbake. Først 28 dager (som var standaren før), så 31 dager (men ble forsinket fordi jeg hadde korona), nr. 3 var på 27 dager og den siste nå på 26 dager. Og nå fikk jeg i tillegg mensen tidlig på dagen! Føler det bare krymper og krymper :hilarious:
Veldig likt her altså, bare at jeg fikk mensen tilbake tidlig, så har hatt mange sykluser. Du får tenke at fordelen er at det er kortere å vente på ny EL i alle fall! Krysser fingrene for deg denne syklusen :)
 
Veldig likt her altså, bare at jeg fikk mensen tilbake tidlig, så har hatt mange sykluser. Du får tenke at fordelen er at det er kortere å vente på ny EL i alle fall! Krysser fingrene for deg denne syklusen :)
Det er absolutt fordel at ventetiden blir litt kortere! Syns den ene syklusen på 31 dager var litt for lang for min del :joyful:
 
Ja, det skjønner jeg! Spennende å se utviklingen, og bli litt kjent med kroppen på nytt :happy:
Ja, mulig den endrer syklus nå. Det som er fint med flo og loggføre menstrusjon er at man får fullstendig oversikt over flere år. Og etter det mønstre så skal den skifte retning nå :hilarious: :) Så håper jeg veldig på at EL kommer på dag 12 som er neste fredag. Det har hendt før, men det vanligste er dag alt i fra dag 14 til 17. men, vi har planene klare nå. Kan virkelig ikke miste en EL dag, da blir det sånn hva om det var sjangsen nå
 
Last edited:
Ja, mulig den endrer syklus nå. Det som er fint med flo og loggføre menstrusjon er at man får fullstendig oversikt over flere år. Og etter det mønstre så skal den skifte retning nå :hilarious: :) Så håper jeg veldig på at EL kommer på dag 12 som er neste fredag. Det har hendt før, men det vanligste er dag alt i fra dag 14 til 17. men, vi har planene klare nå. Kan virkelig ikke miste en EL dag, da blir det sånn hva om det var sjangsen nå
Absolutt, Flo er veldig nyttig til det! Syns den også er flink til å justere seg ettersom at syklusene varierer litt. Men skjønte ikke helt hva du mente med at den skal skifte retning nå?

Ser den, kan ikke ta sjansen på å miste en Pp. Planen her nå er å legge inn aksjer hver annen dag fra dag 2 etter mensen (ofte CD 9). Flo sier at EL er 2. oktober, mens babyverden sier 1.
 
Absolutt, Flo er veldig nyttig til det! Syns den også er flink til å justere seg ettersom at syklusene varierer litt. Men skjønte ikke helt hva du mente med at den skal skifte retning nå?

Ser den, kan ikke ta sjansen på å miste en Pp. Planen her nå er å legge inn aksjer hver annen dag fra dag 2 etter mensen (ofte CD 9). Flo sier at EL er 2. oktober, mens babyverden sier 1.
Åja, haha.. her sånn så ser jeg at jeg har hatt syklus på 27 dager 2 sykluser etter hverandre flere ganger. Så ser det ut til på syklus 3 etter så har den endret seg å blitt lenger. Spennende å se Om det skjer nå også. Da havner jeg i denne gruppen :love7 (Strøket svart på mai, hadde en graviditeten på fra mai til Juni, men fjerna den så det ble en mens der jeg aldri har hatt)
 

Vedlegg

  • IMG_5886.jpeg
    IMG_5886.jpeg
    213,1 KB · Visninger: 12
  • IMG_5887.png
    IMG_5887.png
    331,9 KB · Visninger: 12
Åja, haha.. her sånn så ser jeg at jeg har hatt syklus på 27 dager 2 sykluser etter hverandre flere ganger. Så ser det ut til på syklus 3 etter så har den endret seg å blitt lenger. Spennende å se Om det skjer nå også. Da havner jeg i denne gruppen :love7 (Strøket svart på mai, hadde en graviditeten på fra mai til Juni, men fjerna den så det ble en mens der jeg aldri har hatt)
Oj, du varierer jo fra 25 dagers syklus til 31 dager! Håper du havner i denne gruppen :love7

For meg har det også vært registrert sykluser de månedene etter forrige fødsel der jeg ikke hadde noe syklus. Må bare legge det inn. Ingen funksjon for sånn post-graviditet som jeg har sett i hvert fall.
 
Oj, du varierer jo fra 25 dagers syklus til 31 dager! Håper du havner i denne gruppen :love7

For meg har det også vært registrert sykluser de månedene etter forrige fødsel der jeg ikke hadde noe syklus. Må bare legge det inn. Ingen funksjon for sånn post-graviditet som jeg har sett i hvert fall.
Ja, det hadde vært koselig :Heartred Nå må det snart klaffe for oss. Hadde vært gøy og komme i juni termin gruppen. Er vel der du havner også nå? Jeg får termin ca 21 juni om EL kommer 1 oktober. Herregud så spesielt, det var da jeg mista i år :wideyed:

Orke ikke å ha den graviditeten der , blir bare sånn minne. Så vet jeg liksom uansett at det var ingen mens 21 mai og Juni.
 
Jeg får termin rundt 26. juni hvis det klaffer nå❤️ Men tror ikke det stemmer, fordi syklusen er kortere enn det appene regner med:confused013

Skjønner veldig godt at du ikke vil legge det som inn «gravid». Føles bare ekstra sårt. Håper inderlig du får en juni-baby til slutt!:Heartbigred
 
Jeg får termin rundt 26. juni hvis det klaffer nå❤️ Men tror ikke det stemmer, fordi syklusen er kortere enn det appene regner med:confused013

Skjønner veldig godt at du ikke vil legge det som inn «gravid». Føles bare ekstra sårt. Håper inderlig du får en juni-baby til slutt!:Heartbigred
Herregud, jeg regna feil! Var 27 juni, måtte dobbelt sjekke. Henger liksom ikke helt med i dag føler jeg. Første dagen uten kaffe så endte med og sove 10 timer :angelic: blir litt uvant å gå fra 6 kopper om dagen til 0. Blir spennende å se hva vi faller på denne mnd, blir ikke så langt fra hverandre.
 
Back
Topp