❤️IKM uke 27❤️

MammaMaya

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Velkommen til IKM uke 27❤️
Når håpet er ute denne runden så bare starter jeg en ny gruppe. Greit å ha et sted å høre til ❤️



Vil du være med så skriv inn følgende:

Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

Eks: MammaMaya - 40 - B4 - pp2 - EL 19/6- IKM 4/7


Mandag 1.Juli:
❤️Blomsterbien90 - 33 - B1 - pp17 EL17/6 - IKM 1/7
❤️Lykkeliten - 28 - B2 - pp1 -EL 17/6- IKM 1/7

Tirsdag 2. Juli:
❤️Abbie90 - 33 - B3(4) - pp 3 - EL ca 17.06 - IKM ca 02.07
❤️Rock - 31 - BB1 - PP1 - EL 17/6? - IKM 2/7
❤️JenteMammaS- 29 - B3 - pp ingen - EL 14-15/6 - IKM 2/7


Onsdag 3. Juli:
❤️Emine89 - 34 - B3 - PP3 - EL 21/6 - IKM 3/7
❤️Iii123 - 36 - B2 - PP3 - EL 18/6 - IKM 3/7
❤️Lone1990 - 33 - B1- PP9 - EL 19/6 - IKM 3/7
❤️Krokanrull - 36 - B2 - pp3 - EL 21/5 - IKM 3/7


Torsdag 4.juli:
❤️Trollemor - 41- B5 - pp2 - IKM - 4/7
❤️Svimla25 - 30 - B3 - pp1 - EL 20/6 - IKM 4/7


Fredag 5.juli:
❤️Irrgrønn - 40 - B1 - PP27 - EL 20/6 - IKM 5/7
❤️Ønskebaby24 - 31 - B3 - PP8 - EL 18/6 - IKM 5/7


Lørdag 6.juli:
❤️Ønskebebis - 33 - B1 - PP1- EL? - IKM 06/07

Søndag 7.juli:
❤️LilleSmurf25 - 35 - B3 - PP1- IKM 7/7
❤️Moiraine - 37 - B2 - pp3 - EL 23/6 - IKM 7/7
❤️
freia97 - 27 - 2 - pp1 - el ca 22.06 - ikm ca 07.07
❤️
Førsteprøvebaby - 38 - B1- PP7- EL ca 23/6- IKM ca 7/7
❤️MammaMaya - 40 - B4 - pp2 etter MA- EL 23/6- IKM 7/7
❤️HåperEnda - 40 - B1 - PP 64 - ivf innsett 23.06 - IKM 07.07


TR:

Gravid:
 
Last edited:
Blomsterbien90 - 33 - B1 - pp17 EL17/6 - IKM 1/7

Melder meg inn her selv om jeg ikke er helt sikker på når eggløsning blir. Pleier ofte å få det på cd 9-10 men går på letrozol så det kan påvirke litt :)
 
Dere som har barn fra før: hvor gamle er barna deres? :)
 
13, 16 og 18 :bag: så vi prøver på en attpåskatt... ❤️ Kjæresten har ingen barn da.
Så spennende! Hvordan har det vært å ha de tre du har med tanke på aldersforskjell og kjønn? Her blir det nesten 4 år fra mellomste til yngste hvis det klaffer nå, håper ikke det er for mye for at de skal kunne leke litt sammen og like hverandre :woot:
 
Hei :) hvor gamle er barna dine? Nesten like gamle vi og like mange barn. Gøy å se flere i samme situasjon i IKM-gruppa :)
eldstejenta er 11, og minstemann(enn så lenge) er 8. :) Jeg har vært litt bekymret ift at jeg er bikket 35, men ser det er mange ''av oss' her inne, så slapper mer av nå :p
 
Så spennende! Hvordan har det vært å ha de tre du har med tanke på aldersforskjell og kjønn? Her blir det nesten 4 år fra mellomste til yngste hvis det klaffer nå, håper ikke det er for mye for at de skal kunne leke litt sammen og like hverandre :woot:
Jeg må innrømme at om jeg hadde valgt igjen så ville jeg hatt de to yngste tettere. Synes 3 år ble litt mye. Men er ikke alt man kan bestemme her i verden. Merket det kanskje spesielt godt når jeg ble alene med de. Kunne ikke ta treåringen med på samme aktiviteter som da 6 og 8 åringen. Følte meg veldig begrenset en periode. Men er bedre nå som de er tenåringer. Ser at de to eldste har et tettere forhold enn de to yngste har... samtidig har eldste ett tett forhold til yngste og. . Så har mye med personlighet å gjøre og. Barn er fint uansett❤️ Jeg er 4 år eldre enn min bror som er neste i rekken. Vi har alltid hatt et supert og tett forhold. Hadde jeg fått viljen min nå hadde det blitt to tette... men skjønner jo at jeg er for gammel så skal være glad om jeg får en.
 
Jeg må innrømme at om jeg hadde valgt igjen så ville jeg hatt de to yngste tettere. Synes 3 år ble litt mye. Men er ikke alt man kan bestemme her i verden. Merket det kanskje spesielt godt når jeg ble alene med de. Kunne ikke ta treåringen med på samme aktiviteter som da 6 og 8 åringen. Følte meg veldig begrenset en periode. Men er bedre nå som de er tenåringer. Ser at de to eldste har et tettere forhold enn de to yngste har... samtidig har eldste ett tett forhold til yngste og. . Så har mye med personlighet å gjøre og. Barn er fint uansett❤️ Jeg er 4 år eldre enn min bror som er neste i rekken. Vi har alltid hatt et supert og tett forhold. Hadde jeg fått viljen min nå hadde det blitt to tette... men skjønner jo at jeg er for gammel så skal være glad om jeg får en.
Huff, ja det er nettopp det du nevner som jeg tenker litt på. Jeg har to veldig tette. Og de kan jo egentlig gjøre nesten alt sammen. Men det blir jo veldig intenst for dem å «bare» være de to, så jeg tror en til blir fint. Jeg har bare rett og slett ikke hatt overskudd før. Selv om jeg skulle virkelig ønsket det nå merker jeg…..Klart du rekker to tette ;) synes «alle» rundt meg får barn helt til godt over 40. Kommer vel mest an på hva man vil selv hvis alt er i orden :) lykke til og tusen takk for svaret ditt
 
Back
Topp