❤️IKM Uke 22 ❤️

Hva tenker dere om denne grafen? Aldri tempet før - er første PP.
Ut ifra el.slim tidligere osv, så gir det mye mer mening for meg at el var på dag 14 (altså 20 mai), men ff satt 18. Usikker :nailbiting:
Testet negativt i dag, men hvis jeg bare er 9 dpo så er ikke det så rart. Er jeg 11 derimot så burde jeg kanskje ha sett noe..:nailbiting::smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_20250529_060720.jpg
    IMG_20250529_060720.jpg
    135,8 KB · Visninger: 36
Hva tenker dere om denne grafen? Aldri tempet før - er første PP.
Ut ifra el.slim tidligere osv, så gir det mye mer mening for meg at el var på dag 14 (altså 20 mai), men ff satt 18. Usikker :nailbiting:
Testet negativt i dag, men hvis jeg bare er 9 dpo så er ikke det så rart. Er jeg 11 derimot så burde jeg kanskje ha sett noe..:nailbiting::smiley-ashamed004
Vil si at begge deler kan være rikitg ut fra tempen din, så litt vanskelig å lese. Du har ikke tatt el tester i tillegg? :)

Vil si at begge deler kan være rikitg ut fra tempen din, så litt vanskelig å lese. Du har ikke tatt el tester i tillegg? :)
Jeg får forresten ikke målt til nøyaktig tid hver dag, jeg står opp til litt forskjellige tider, så måler mellom 6-8. Derfor blir grafen muligens litt feil. Fikk tips om å legge på/trekke fra 0,1 per time, og bruke kl 7 som fast klokkeslett. Er det en god idè for å få det mer riktig? :smiley-ashamed004

Hvordan lever dere fra TR og frem til EL? Tar dere noe kosttilskudd eller annet ekstra for å booste ny prøveperiode?
Jeg trenger også tips haha. Legen sa jo at jeg ville slite mye med tidlig abort, så det er vel denne perioden her som er viktigst for meg bare for at fosteret i det hele tatt skal feste seg. Kjøpt noen bøker og prøver å lese meg litt opp :bookworm:

Hvordan lever dere fra TR og frem til EL? Tar dere noe kosttilskudd eller annet ekstra for å booste ny prøveperiode?
Tenkte jeg skulle begynne med vitamin booster smoothier. Den ene av grønnkål, Spinat, avokado, kanskje litt ingefær og sitron + Mandelmelk. Den andre med bær. Generelt unngå frukt og prøve meg på jevnt blodsukker og mindre ultraprosessert mat. Prøve å minke koffeinen helt ned til 100 mg akkurat frem til jeg er sikker på at noe sitter, også kan jeg øke til 200 mg. Også starter jeg på Q10 tilskudd, for det skal kanskje hjelpe.

Tar Solaray sin "Baby-me-now" kosttilskudd + Omega-3.

Og hvis dette ikke fungerer så skal samboer begynne å kutte ned på snusing.

Tenkte jeg skulle begynne med vitamin booster smoothier. Den ene av grønnkål, Spinat, avokado, kanskje litt ingefær og sitron + Mandelmelk. Den andre med bær. Generelt unngå frukt og prøve meg på jevnt blodsukker og mindre ultraprosessert mat. Prøve å minke koffeinen helt ned til 100 mg akkurat frem til jeg er sikker på at noe sitter, også kan jeg øke til 200 mg. Også starter jeg på Q10 tilskudd, for det skal kanskje hjelpe.

Tar Solaray sin "Baby-me-now" kosttilskudd + Omega-3.

Og hvis dette ikke fungerer så skal samboer begynne å kutte ned på snusing.
Tenkte også å begynne med q10. Leser at det kan bidra til å bedre kvaliteten, husker ikke om det var på eggene eller miljøet der inne. Er uansett verdt å prøve.:joyful: (Hilsen desperat kvinne)

Hvor lenge synes dere at jeg burde gå får jeg tar kontakt med legen i forhold til kjemiske graviditeter? Har jo bare prøvd 2 måneder og hatt kjemiske begge månedene. Myomet mitt er 14 cm, og jeg ble i utgangspunktet rådet til å ikke fjerne den og prøve å bli gravid med den. Skulle også hatt oppfølging på sykehuset i desember og har purret en gang men fortsatt ikke fått oppfølging. Er 2 ganger innafor før jeg tar kontakt eller burde jeg vente 1-4 måneder til først?

Når jeg leser på nett så virker det jo som man burde fjerne myomer på den størrelsen før jeg prøver, men tenker at jeg må stole på de ansatte på sykehuset.

Back
Topp