❤️IKM Uke 22 ❤️

hmm.. Kanskje jeg har fått en rabattert pris fordi jeg har gjennomgått en førstegangs utredning/konsultasjon? Skal høre med klinikken i morgen. Det kan være at prisen økes i og med at det nå er over 2-3 uker siden jeg var inne.
Rundt 3 tusen var prisen om man allerede hadde vært til utredning her jeg gikk.. fant ingen andre billigere. Du må gjerne gi ett lite hint til hvor du går hen, om ikke her pm ? :woot:

hmm.. Kanskje jeg har fått en rabattert pris fordi jeg har gjennomgått en førstegangs utredning/konsultasjon? Skal høre med klinikken i morgen. Det kan være at prisen økes i og med at det nå er over 2-3 uker siden jeg var inne.
Jeg hadde allerede vært på kontroll hos henne i forkant (celleprøve og en generell sjekk med ultralyd) :)

Selvfølgelig ble det test ikveld også, og jeg syns den ser litt sterkere ut enn den tidligere (i virkeligheten gjør den det). Men, jeg tror ingenting før jeg evnt får se en sterk rosa strek på testene!
Edit: fy så dårlige bildene blir her inne :hilarious:
Ååå den streken er kjempe synlig! :D

Skuffende resultater på testene til morgenen :sad010

Vedlegg

• PXL_20250528_042255732.jpg
    PXL_20250528_042255732.jpg
    930,1 KB · Visninger: 82
Her er fasiten… skylling av eggledere hadde vært betydelig billigere om jeg hadde tatt det i forbindelse med første konsultasjonen. Nå må jeg punge ut over 2k. Hadde jeg bare visst det…
IMG_5572.jpeg

Vedlegg

• IMG_5574.jpeg
    IMG_5574.jpeg
    39,1 KB · Visninger: 54
Jeg tok test i går. Den var snehvit. Tar ny test i kveld hvis jeg klarer å holde meg nok. Håpet er jo ikke ute sånn tidsmessig, men jeg føler liksom på kroppen at mensen kommer om noen dager - samtidig som jeg håper veldig at jeg tar feil. :Heartred :joyful:

Pleier dere å ha noen sånn "feelgood" rutine akkurat i TR perioden før man kan starte å prøve på nytt? Jeg bestilte meg Pistachio vanilla espresso kapsler til Nespresso og skal ta meg 3(!!) kopper i dag :happy:
Jeg kjøper Rosa Monster og tar meg en supertung styrkeøkt for å :finger: til TR. Vet ikke om det går under FeelGood rutine, men føler meg iallefall sterk og at jeg har kontroll - selv om det sikkert er det motsatte jeg egentlig føler :thefinger Det gjør at jeg ikke legger meg ned og kapitulerer iallefall :happy:

Unn deg de tre koppene og kos deg masse med de :smiley-angelic003 :Heartred

Last edited:
Jeg kjøper Rosa Monster og tar meg en supertung styrkeøkt for å :finger: til TR. Vet ikke om det går under FeelGood rutine, men føler meg iallefall sterk og at jeg har kontroll - selv om det sikkert er det motsatte jeg egentlig føler :thefinger Det gjør at jeg ikke legger meg ned og kapitulerer iallefall :happy:

Unn deg de tre koppene og kos deg masse med de :smiley-angelic003 :Heartred
Men man føler seg jo automatisk mye bedre etter en treningsøkt så det er jo egentlig lurt :happy: Var litt moody før jeg gikk på trening i går og veldig glad når jeg kom hjem og hele resten av kvelden selv om TR kom mens jeg trente :hilarious: Det tunge er egentlig bare å gå til senteret haha. Etter det angrer man jo aldri :)

I Men man føler seg jo automatisk mye bedre etter en treningsøkt så det er jo egentlig lurt :happy: Var litt moody før jeg gikk på trening i går og veldig glad når jeg kom hjem og hele resten av kvelden selv om TR kom mens jeg trente :hilarious: Det tunge er egentlig bare å gå til senteret haha. Etter det angrer man jo aldri :)
Ja helt enig! Krever å komme seg dit men belønningen med endorfiner etterpå er verd det :hello2

Back
Topp