Blomsterpike94
Forelsket i forumet
Mens murringer, og ingenting annet… duda? Er sååå spent på testen dinNoen som kjenner noen symptomer?
![]()
I have a good feelingFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mens murringer, og ingenting annet… duda? Er sååå spent på testen dinNoen som kjenner noen symptomer?
![]()
I have a good feelingJa, kjenner at kroppen jobber med noe.. Føler meg gravid! Kjenner hovedsakelig mensenlignende vage «smerter» hele tiden - noe som er uvant og som ikke har skjedd de andre pp hvor jeg har brukt cyclogest. Hadde null kvalme i min første og eneste vellykkede graviditet, og forventer ingen kvalme denne gangen heller.. Fortsatt spent på om dette skal utvikle seg eller om det stopper opp i morgen liksom..Noen som kjenner noen symptomer?
![]()
Ellers mye drømmer om natta og dårligere søvn, mer trøtt på dagtidMen alt dette høres veldig bra ut, så håper jo virkelig det går veien!Ja, kjenner at kroppen jobber med noe.. Føler meg gravid! Kjenner hovedsakelig mensenlignende vage «smerter» hele tiden - noe som er uvant og som ikke har skjedd de andre pp hvor jeg har brukt cyclogest. Hadde null kvalme i min første og eneste vellykkede graviditet, og forventer ingen kvalme denne gangen heller.. Fortsatt spent på om dette skal utvikle seg eller om det stopper opp i morgen liksom..Ellers mye drømmer om natta og dårligere søvn, mer trøtt på dagtid
Når begynte mensmurringene? Jeg fikk mensmurringer fra 9dpo sist syklus da jeg testet positivt, så er det mest forvirrende symptomet spør du megMens murringer, og ingenting annet… duda? Er sååå spent på testen dinI have a good feeling
Denne gangen har jeg hatt mensmurringer, strekk og drag samt spreng i bryst/bak brystknoppene hver dag siden 2dpo
Ååå håper håper 
Men alt dette høres veldig bra ut, så håper jo virkelig det går veien!![]()
Kjørte på med kryssa fingre men det funka visst ikkeMen alt dette høres veldig bra ut, så håper jo virkelig det går veien!![]()

Spennende!Når begynte mensmurringene? Jeg fikk mensmurringer fra 9dpo sist syklus da jeg testet positivt, så er det mest forvirrende symptomet spør du megDenne gangen har jeg hatt mensmurringer, strekk og drag samt spreng i bryst/bak brystknoppene hver dag siden 2dpo
![]()
Venter du til IKM med å teste?Når begynte mensmurringene? Jeg fikk mensmurringer fra 9dpo sist syklus da jeg testet positivt, så er det mest forvirrende symptomet spør du megDenne gangen har jeg hatt mensmurringer, strekk og drag samt spreng i bryst/bak brystknoppene hver dag siden 2dpo
![]()
Du kjenner det ja? Det høres sååå lovende ut altsåJa, kjenner at kroppen jobber med noe.. Føler meg gravid! Kjenner hovedsakelig mensenlignende vage «smerter» hele tiden - noe som er uvant og som ikke har skjedd de andre pp hvor jeg har brukt cyclogest. Hadde null kvalme i min første og eneste vellykkede graviditet, og forventer ingen kvalme denne gangen heller.. Fortsatt spent på om dette skal utvikle seg eller om det stopper opp i morgen liksom..Ellers mye drømmer om natta og dårligere søvn, mer trøtt på dagtid
I dag er jeg 9dpo, har hatt bølger med tretthet og energi om hverandre. Har hatt en skikkelig god følelse helt fra EL siden jeg hele tiden har følt selv at kroppen jobber godt. Den jobber på enda, men føler i morgen 10dpo er en sånn kneik hvor man kan begynne å merke hcg hvis det er noe. Så nervøs på om noe har satt seg eller ikke og plutselig gir seg neste dag som du nevner 
Ser an i morgen, hvis symptomene gir seg så venter jeg bare på mens. Hvis de er der i morgen så kanskje jeg vååågerVenter du til IKM med å teste?

Jeg tar siste test imorgen så vente på tr til søndag. Jeg har ingen symptomer verken pms eller graviditet. Små stikkninger bare. Hadde en del murringer for 4 dager siden. Jeg kommer til å nytte sommeren med familien mens prøver naturlig før ivf forsøk til august med god samvittighet.Ahhh dusteblenda! Det kommer til et punkt hvor man gjør seg klar til neste pp ja. Tar du en til test i kveld eller? Hadde du hatt noen symptomer?
Du kjenner det ja? Det høres sååå lovende ut altsåI dag er jeg 9dpo, har hatt bølger med tretthet og energi om hverandre. Har hatt en skikkelig god følelse helt fra EL siden jeg hele tiden har følt selv at kroppen jobber godt. Den jobber på enda, men føler i morgen 10dpo er en sånn kneik hvor man kan begynne å merke hcg hvis det er noe. Så nervøs på om noe har satt seg eller ikke og plutselig gir seg neste dag som du nevner
![]()
Dette høres jo også veldig lovende ut! Forstår det godt. Er jo litt styrete å starte testinga tidlig.. Press på blæra kan komme av luft og luft kan jo komme av hormonforandringer - så sånn sett jaSer an i morgen, hvis symptomene gir seg så venter jeg bare på mens. Hvis de er der i morgen så kanskje jeg våååger
Btw. press på blæra?; man kan vel ikke kjenne det så tidlig?![]()

Dette høres jo også veldig lovende ut! Forstår det godt. Er jo litt styrete å starte testinga tidlig.. Press på blæra kan komme av luft og luft kan jo komme av hormonforandringer - så sånn sett ja![]()
Ooog så drikker man jo gjerne mer! Økt blodvolum er også en årsak etter hvert men vet ikke om det gjelder så tidligSer an i morgen, hvis symptomene gir seg så venter jeg bare på mens. Hvis de er der i morgen så kanskje jeg våååger
Ja, lurt å ta en i morgenJeg tar siste test imorgen så vente på tr til søndag. Jeg har ingen symptomer verken pms eller graviditet. Små stikkninger bare. Hadde en del murringer for 4 dager siden. Jeg kommer til å nytte sommeren med familien mens prøver naturlig før ivf forsøk til august med god samvittighet.
Hvordan er det hos, når skal du ta første test?
Små stikkninger er jo fra boka et godt symptom da, så jeg krysser fingrene for deg i morgen.Luft har jeg masse av hvertfallDette høres jo også veldig lovende ut! Forstår det godt. Er jo litt styrete å starte testinga tidlig.. Press på blæra kan komme av luft og luft kan jo komme av hormonforandringer - så sånn sett ja![]()

Det er såå spennende å lese om symptomene dine! Spent på om du tester!Ser an i morgen, hvis symptomene gir seg så venter jeg bare på mens. Hvis de er der i morgen så kanskje jeg våååger
el testing er det som gir spenning og moro når man prøver haha. Har allerede bestilt en haug av testere både tidlige, vanlige g tester og el tester. Må innrømme jeg er en testetøsJa, lurt å ta en i morgenSmå stikkninger er jo fra boka et godt symptom da, så jeg krysser fingrene for deg i morgen.
Ikke dumt å bare fokusere på og nyte familien i sommer, blir du å ta el-tester eller tar du det helt med ro med alt av tester osv?

Vi er flere som er det! Jeg brukte opp de fleste g-testene da jeg ble gravid i mars. Så da exu ble konstatert, så ble "skuffen" fylt godt opp igjenel testing er det som gir spenning og moro når man prøver haha. Har allerede bestilt en haug av testere både tidlige, vanlige g tester og el tester. Må innrømme jeg er en testetøs![]()

Spent på om du tester!Ser an i morgen, hvis symptomene gir seg så venter jeg bare på mens. Hvis de er der i morgen så kanskje jeg våååger
Haha uten testing blir det dårlig sommerVi er flere som er det! Jeg brukte opp de fleste g-testene da jeg ble gravid i mars. Så da exu ble konstatert, så ble "skuffen" fylt godt opp igjen![]()