Babydrømmernr2
Flørter med forumet
er du ikke bare 10 dpo i dag? Fikk du tante rød?Jeg kan settes på TR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er du ikke bare 10 dpo i dag? Fikk du tante rød?Jeg kan settes på TR
Jepp, helt merkelig. Syklusen er 11 dager kortere enn den bruker, Premom reagerte da jeg la inn TR. Skjønner ingentinger du ikke bare 10 dpo i dag? Fikk du tante rød?
Tør liksom ikke å ha forhåpning heller. Ikke direkte mens enda, men brunt og nesten litt tykt liksom. Orker ikke å håpe. Får heller bli positivt overrasket. Skal ta en test om et par dager uansett, bare for å kontrollere. Med mindre griseslakteriet åpner for fulltSkjønner du ikke tør å ha for store forhåpninger, men kan jo absolutt være en festeblødning siden du er 10 dpo!Jepp, helt merkelig. Syklusen er 11 dager kortere enn den bruker, Premom reagerte da jeg la inn TR. Skjønner ingentingTør liksom ikke å ha forhåpning heller. Ikke direkte mens enda, men brunt og nesten litt tykt liksom. Orker ikke å håpe. Får heller bli positivt overrasket. Skal ta en test om et par dager uansett, bare for å kontrollere. Med mindre griseslakteriet åpner for fullt
Jaaa gleder meg til du tester i morgen!Ja den er ikke til å komme utenom og tar som regel knekken på meg6 dager til tr egentlig skal komme.. i morgen MÅ jeg teste. Har hatt så mye kramper og jobbing i magen i ettermiddag og kveld.
Kjenner du på noe?

Formen begynner å bli bedreHvordan går det @Maya91 ?
ellers så stikker det og murrer i livmora og har syke drømmer 
klarte ikke henge helt med denne runden, dagene går tregt 

Så godt å høre at du begynner å bli bedreFormen begynner å bli bedreellers så stikker det og murrer i livmora og har syke drømmer
klarte ikke henge helt med denne runden, dagene går tregt
Enn med deg?![]()
Åhhh det er jo kjempegode tegn på progesteron Åh, Krysser fingrene for at det er FesteblødningJepp, helt merkelig. Syklusen er 11 dager kortere enn den bruker, Premom reagerte da jeg la inn TR. Skjønner ingentingTør liksom ikke å ha forhåpning heller. Ikke direkte mens enda, men brunt og nesten litt tykt liksom. Orker ikke å håpe. Får heller bli positivt overrasket. Skal ta en test om et par dager uansett, bare for å kontrollere. Med mindre griseslakteriet åpner for fullt
Ja, skal nok henge litt mer med dere når jeg starter testingenSå godt å høre at du begynner å bli bedreÅhhh det er jo kjempegode tegn på progesteron
Håper du orker å henge mer når du begynner å teste?
men håper jeg klarer å vente til 10dpo, er 6dpo idag 
Detaljerte drømmer i natt og våknet opp uten å være totalt utmattet, så to gode tegn 
Jeg ser en svak formørkning!Gikk for dritt-urinen @Ametyst83
Vet ikke om jeg er enig med chatten men, dette er foreløpig dagens resultat..
Gikk for dritt-urinen @Ametyst83
Vet ikke om jeg er enig med chatten men, dette er foreløpig dagens resultat.
Jammen jeg ser noe!!Gikk for dritt-urinen @Ametyst83

Jeg og ser en formørkningGikk for dritt-urinen @Ametyst83
men chatgpt kan forvirre brettekanten med test linjen noen ganger, så ikke alltid heeeelt stabil chattyy

Jeg ser en svak formørkning!![]()
Jammen jeg ser noe!!![]()
Jeg og ser en formørkningmen chatgpt kan forvirre brettekanten med test linjen noen ganger, så ikke alltid heeeelt stabil chattyy
![]()

Ja, jeg fikk «du har en strek sterkere enn kontrolllinjen» på LH så var det bare en svak, svak strekJeg og ser en formørkningmen chatgpt kan forvirre brettekanten med test linjen noen ganger, så ikke alltid heeeelt stabil chattyy
![]()
men det viktigste er at VI her inne ser strekene