❤️IKM Uke 22 ❤️

er du ikke bare 10 dpo i dag? Fikk du tante rød?
Jepp, helt merkelig. Syklusen er 11 dager kortere enn den bruker, Premom reagerte da jeg la inn TR. Skjønner ingenting :confused005 Tør liksom ikke å ha forhåpning heller. Ikke direkte mens enda, men brunt og nesten litt tykt liksom. Orker ikke å håpe. Får heller bli positivt overrasket. Skal ta en test om et par dager uansett, bare for å kontrollere. Med mindre griseslakteriet åpner for fullt

Jepp, helt merkelig. Syklusen er 11 dager kortere enn den bruker, Premom reagerte da jeg la inn TR. Skjønner ingenting :confused005 Tør liksom ikke å ha forhåpning heller. Ikke direkte mens enda, men brunt og nesten litt tykt liksom. Orker ikke å håpe. Får heller bli positivt overrasket. Skal ta en test om et par dager uansett, bare for å kontrollere. Med mindre griseslakteriet åpner for fullt
Skjønner du ikke tør å ha for store forhåpninger, men kan jo absolutt være en festeblødning siden du er 10 dpo!

Ja den er ikke til å komme utenom og tar som regel knekken på meg :bored: 6 dager til tr egentlig skal komme.. i morgen MÅ jeg teste. Har hatt så mye kramper og jobbing i magen i ettermiddag og kveld.

Kjenner du på noe?
Jaaa gleder meg til du tester i morgen!

Jo! i 16-tiden når jeg og jenta mi skulle ut med hunden kom det et SKIKKELIG hogg i venstre siden i livmoren! Den varte kun noen sekunder, men kjente etterdønningene en times tid etter, nå er det borte da, men hvis det i hele tatt skulle vært en implantasjon, så må det isåfall ha vært den der :laughing001

Formen begynner å bli bedre :joyful: ellers så stikker det og murrer i livmora og har syke drømmer :hilarious::smiley-angelic001 klarte ikke henge helt med denne runden, dagene går tregt :hilarious:

Enn med deg? :Heartred
Så godt å høre at du begynner å bli bedre :shy: Åhhh det er jo kjempegode tegn på progesteron :flower Håper du orker å henge mer når du begynner å teste?

Åh, Krysser fingrene for at det er Festeblødning ❤️

Gikk for dritt-urinen @Ametyst83 :laughing002

Vet ikke om jeg er enig med chatten men, dette er foreløpig dagens resultat..

Vedlegg

• IMG_4062.jpeg
    IMG_4062.jpeg
    209,5 KB · Visninger: 89
  • IMG_4061.jpeg
    IMG_4061.jpeg
    392 KB · Visninger: 87
8 DPO i dag og helt hvitt.
Forventer jo ikke å se noe i dag, men i morgen og på lørdag tenkte jeg å inkludere samboer på testingen så lenge han våkner tidlig nok. Han har noen dager på rad nå med 12+ timer jobb hver dag (han er kjøkkensjef). Virker som arbeidstilsynet bare ignorerer restaurant bransjen når de skal sjekke arbeidstider og sånt. De ansatte jobber ikke like mye som han da. Han får ikke ta inn flere ansatte av eieren og får heller ikke timer for overtiden, bare overtidstillegget. Dvs Hvis han jobber 250 timer en måned så får han betalt for de 150 ish timene som utgjør en måned + 100 timer med overtidstillegg som er sånn 50 kroner timen eller noe lignende. Veldig dårlig kontrakt :banghead:

Han bytter jobb snart da pga barneønske slik at han også får tid til familien.

Back
Topp