❤️IKM uke 18 ❤️

IMG_1951.jpeg
IMG_1953.jpeg

To dager på rad har jeg hatt svake, men rosa og tydelig streker, selv om jeg er på dag 3 med mensen. Tok en test i går fordi brystene mine fortsatt var ømme, og vanligvis gir det seg med en gang TR dukker opp. Kan det ha vært en kjemisk, selv om testene ikke ble «positive» før etter tr kom? :confused004
Dpo 12, cd 3
 
Vis vedlegget 433969Vis vedlegget 433970
To dager på rad har jeg hatt svake, men rosa og tydelig streker, selv om jeg er på dag 3 med mensen. Tok en test i går fordi brystene mine fortsatt var ømme, og vanligvis gir det seg med en gang TR dukker opp. Kan det ha vært en kjemisk, selv om testene ikke ble «positive» før etter tr kom? :confused004
Dpo 12, cd 3
Hmmm, kan være kjemisk. Opplevde dette i fjor. Blødde i åtte dager, kjente intense eggløsningssmerter. Tok en eltest som ble positiv med en gang. Virket rart med så tidlig eggløsning, så tok en graviditetstest i tillegg - som var ganske sterk. Har lest om de som har opplevd det samme uten at det var kjemisk, så vanskelig å si hva du opplever nå. Blør du som vanlig mens, eller mindre?
 
Hmmm, kan være kjemisk. Opplevde dette i fjor. Blødde i åtte dager, kjente intense eggløsningssmerter. Tok en eltest som ble positiv med en gang. Virket rart med så tidlig eggløsning, så tok en graviditetstest i tillegg - som var ganske sterk. Har lest om de som har opplevd det samme uten at det var kjemisk, så vanskelig å si hva du opplever nå. Blør du som vanlig mens, eller mindre?
Jeg vil si ganske vanlig, friskt blod. Ikke noe kramper enda, men det kommer ofte ikke til meg før etter 4-5 dager
 
Ok. Ja, mye er jo mulig så håper du kan være blant de som blør og likevel fortsetter å være gravid. :Heartred Har du fått svake tester og blødd samtidig før?
Nei aldri, har egentlig aldri tester ved blødning før heller. Kun den første dagen når jeg spotter for å utelukke festeblødning :smiley-ashamed004 Har null tro på at jeg er gravid, tok kun den testen fordi jeg stusset på at puppene fortsatt føles ømme. Merkelig opplegg..
 
Nei aldri, har egentlig aldri tester ved blødning før heller. Kun den første dagen når jeg spotter for å utelukke festeblødning :smiley-ashamed004 Har null tro på at jeg er gravid, tok kun den testen fordi jeg stusset på at puppene fortsatt føles ømme. Merkelig opplegg..
Ja, det er merkelig. Men siden testene viser noe, kan det vel hende det er kjemisk. Viser i det minste at du kan bli gravid. Prøver å trøste meg med det hver gang jeg har kjemisk, men er vondt likevel.
 
Turte å ta ny test i dag, og den er bittelitt tydeligere. Ikke vanskelig å få med på bildet nå, trengte ikke redigere fargene. Men i dag er jo IKM, og den er så ekstremt svak. Ser andres tester på IKM som er dobbelt så sterke som denne minst. Innstilt på min femte kjemiske, dette lover vel ikke bra? :nailbiting:
Brått har du hatt el en dag senere eller har en mindre sensitiv test. Mye kan spille inn på styrken på streken. Men streken er der og du er gravid. Ingen fasit på strekstyrke ift vellykket graviditet :Heartred
 
Brått har du hatt el en dag senere eller har en mindre sensitiv test. Mye kan spille inn på styrken på streken. Men streken er der og du er gravid. Ingen fasit på strekstyrke ift vellykket graviditet :Heartred
Kan være noe i det du sier. Men, jeg brukte eggløsningstester og tempet i tillegg, samt at aksjelegging denne gangen ble på kun dagen etter første positive eltest. Så eggløsning kan ikke ha vært mer enn en eller to dager forsinket med tanke på det også....
 
Ja, det er merkelig. Men siden testene viser noe, kan det vel hende det er kjemisk. Viser i det minste at du kan bli gravid. Prøver å trøste meg med det hver gang jeg har kjemisk, men er vondt likevel.
Ja jeg tenker akkurat likt, og aner da håp for at det kan bli naturlig for oss likevel. Nærmer oss steget med å bli henvist videre, og vi ønsker jo helst ikke det :shy: Takk for svar! :Heartred
 
Kan være noe i det du sier. Men, jeg brukte eggløsningstester og tempet i tillegg, samt at aksjelegging denne gangen ble på kun dagen etter første positive eltest. Så eggløsning kan ikke ha vært mer enn en eller to dager forsinket med tanke på det
Men streken er jo der. Så egget er befruktet og festet. Så den delen er sikker! Styrken på tester kan som sagt variere. Krysser alt jeg har for at det sitter helt i mål for dere denne gangen :joyful:
 
Turte å ta ny test i dag, og den er bittelitt tydeligere. Ikke vanskelig å få med på bildet nå, trengte ikke redigere fargene. Men i dag er jo IKM, og den er så ekstremt svak. Ser andres tester på IKM som er dobbelt så sterke som denne minst. Innstilt på min femte kjemiske, dette lover vel ikke bra? :nailbiting:
jeg tror bare den har festet seg litt sent. Håper dette er terminspiren! Gratulerer så mye :love017
 
Har resept på lutinus for å ta fra og med positiv test. Men brukte opp det meste av pakken da jeg hadde kjemisk i januar. Så trenger en ny pakke i morgen, men ser at alle apoteker i fylket er utsolgt! Får man et annet lignende preparat istedet? Kjenner litt panikk, selv om jeg ikke vet om jeg faktisk trenger å bruke det. Fikk pga mange kjemiske.
 
20240502_064347.jpg

11dpo et nok muligens litt sent for "jeg-syns-kanskje-jeg-ser-noe"-streker :bored:
 
Back
Topp