Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får garantert 1-2 på digital nå!10 dpo og føler jeg ser litt økning fra i går
Funderer på når jeg skal tørre å svi av en digital
Gratulerer si fra når du vil settes på gravid!10 dpo og føler jeg ser litt økning fra i går
Funderer på når jeg skal tørre å svi av en digital
Svak strek eller ønskestrek? den er nåkk blenda..
Vis vedlegget 433920
Er det ikke en svak strek på den blå testen din?Vis vedlegget 433936Da blir det nok ikke januarbaby på oss i allefall
Kan se litt sånn ut kanskje, men det er en bulk akkurat der streken skal væreEr det ikke en svak strek på den blå testen din?
Nydelig! Og så fortjentVis vedlegget 433945gårsdagens øverst. Dagens nederst
Ingen digital enda. Men dette ser positivt ut
Takk det er ganske tøft å ståni denne prosessen! Krysser fingrene for dere alleNydelig! Og så fortjent
Jeg syns jeg ser noe på den nederste. Håper det dukker opp tydelig strek snart! Like tøft hver måned detteVis vedlegget 433955Usikker på om det er noe her… sikkert bare blenda. Er 9 eller 10 dpo i dag, og føler bare for å gi opp kroppen har gitt meg masse mensmurringer i en hel uke nå
Ser noe på nederste hvertfallVis vedlegget 433955Usikker på om det er noe her… sikkert bare blenda. Er 9 eller 10 dpo i dag, og føler bare for å gi opp kroppen har gitt meg masse mensmurringer i en hel uke nå
Tenker dette er helt supert for å være IKM. Det kan ha festet seg litt senere enn andre, eller syklus er forskjellig. Noen har bare 10 dager fra eggløsning til IKM f.eks, mens andre har 14Turte å ta ny test i dag, og den er bittelitt tydeligere. Ikke vanskelig å få med på bildet nå, trengte ikke redigere fargene. Men i dag er jo IKM, og den er så ekstremt svak. Ser andres tester på IKM som er dobbelt så sterke som denne minst. Innstilt på min femte kjemiske, dette lover vel ikke bra?
Gratulerer forrestenTurte å ta ny test i dag, og den er bittelitt tydeligere. Ikke vanskelig å få med på bildet nå, trengte ikke redigere fargene. Men i dag er jo IKM, og den er så ekstremt svak. Ser andres tester på IKM som er dobbelt så sterke som denne minst. Innstilt på min femte kjemiske, dette lover vel ikke bra?
Takk, snilt av deg å skrive. Håper bare jeg produserer hcg senere enn gjennomsnittet, men har minst fire kjemiske bak meg med svake tester så tør ikke glede meg enda.Tenker dette er helt supert for å være IKM. Det kan ha festet seg litt senere enn andre, eller syklus er forskjellig. Noen har bare 10 dager fra eggløsning til IKM f.eks, mens andre har 14