❤️IKM uke 18 ❤️

20240430_063315.jpg

Ser ikke ut som det er noe fare for videre utvikling her med den første:bored:
 
Tok en ny test, og ny skyggestrek. Innbiller meg at den er bittelitt tydeligere i dag. Kan se den lett på armlengdes avstand, men vanskelig å få med på bilde, måtte redigere for å få med noe. Men skyggestrek så sent (12 eller 13dpo) kan vel ikke gå bra? Tenker enda en kjemisk.
 

Vedlegg

  • 76253F6A-5C3E-4330-9920-79B717EA96B1.jpeg
    76253F6A-5C3E-4330-9920-79B717EA96B1.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 86
Tok en ny test, og ny skyggestrek. Innbiller meg at den er bittelitt tydeligere i dag. Kan se den lett på armlengdes avstand, men vanskelig å få med på bilde, måtte redigere for å få med noe. Men skyggestrek så sent (12 eller 13dpo) kan vel ikke gå bra? Tenker enda en kjemisk.
Jeg ser tydelig streken uten å engang gå inn på bildet, så det må jo være noe. Har jo hørt om flere som har fått svak strek sent og likevel har det gått bra, så krysser fingrene for deg :Heartred
 
Tok en ny test, og ny skyggestrek. Innbiller meg at den er bittelitt tydeligere i dag. Kan se den lett på armlengdes avstand, men vanskelig å få med på bilde, måtte redigere for å få med noe. Men skyggestrek så sent (12 eller 13dpo) kan vel ikke gå bra? Tenker enda en kjemisk.
Dette kan umulig være skygge, den er veldig tydelig. Håper det er en spire som har festet seg sent, den kan jo feste seg så sent som 12 dpo har jeg lest :)
Krysser fingrene for deg, nå må det bli din tur ❤️
 
Tok en ny test, og ny skyggestrek. Innbiller meg at den er bittelitt tydeligere i dag. Kan se den lett på armlengdes avstand, men vanskelig å få med på bilde, måtte redigere for å få med noe. Men skyggestrek så sent (12 eller 13dpo) kan vel ikke gå bra? Tenker enda en kjemisk.
Krysser fingrene for deg!!
 
Snapchat-588613703.jpg
Jeg ser en strek! Flere som ser? Redd for at det er skyggestrek, fått det så mye i de siste pp. Men denne syns jeg kanskje er litt mere rosa? De hadde ikke digital på lokale apoteket, og i morgen er det stengt så får ikke kjøpt digital før torsdag. Sykt hvis jeg er gravid nå, vi lå bare sammen en gang i eggløsning perioden fordi vi skulle hoppe over denne pp! Ble henvist til ivf på fredag! Håper jeg kan avbestille❤️
 
Vis vedlegget 433902Jeg ser en strek! Flere som ser? Redd for at det er skyggestrek, fått det så mye i de siste pp. Men denne syns jeg kanskje er litt mere rosa? De hadde ikke digital på lokale apoteket, og i morgen er det stengt så får ikke kjøpt digital før torsdag. Sykt hvis jeg er gravid nå, vi lå bare sammen en gang i eggløsning perioden fordi vi skulle hoppe over denne pp! Ble henvist til ivf på fredag! Håper jeg kan avbestille❤️
Gratulerer! Definitivt en rosa og fin strek der!
 
Tok en ny test, og ny skyggestrek. Innbiller meg at den er bittelitt tydeligere i dag. Kan se den lett på armlengdes avstand, men vanskelig å få med på bilde, måtte redigere for å få med noe. Men skyggestrek så sent (12 eller 13dpo) kan vel ikke gå bra? Tenker enda en kjemisk.
Jeg ser også streken. Håper så for deg ❤️
 
Er det noen som har opplevd å hatt en regelmessig syklus over flere måneder for å plutselig få en mye kortete syklus? Google forteller meg ingenting, men jeg er litt nysgjerrig på hva som kan forårsake det… gikk ifra 32/34 dager sykluser, til å nå plutselig bare ha 27…?
Regner med jeg skal sette deg på TR? Hvis det ikke viste seg å være noe annet :shy:
 
Vis vedlegget 433902Jeg ser en strek! Flere som ser? Redd for at det er skyggestrek, fått det så mye i de siste pp. Men denne syns jeg kanskje er litt mere rosa? De hadde ikke digital på lokale apoteket, og i morgen er det stengt så får ikke kjøpt digital før torsdag. Sykt hvis jeg er gravid nå, vi lå bare sammen en gang i eggløsning perioden fordi vi skulle hoppe over denne pp! Ble henvist til ivf på fredag! Håper jeg kan avbestille❤️
Det der må være babystrek! Gratulerer :love017
 
Vis vedlegget 433902Jeg ser en strek! Flere som ser? Redd for at det er skyggestrek, fått det så mye i de siste pp. Men denne syns jeg kanskje er litt mere rosa? De hadde ikke digital på lokale apoteket, og i morgen er det stengt så får ikke kjøpt digital før torsdag. Sykt hvis jeg er gravid nå, vi lå bare sammen en gang i eggløsning perioden fordi vi skulle hoppe over denne pp! Ble henvist til ivf på fredag! Håper jeg kan avbestille❤️
Ja, lett å se, og den ser lyserosa ut også! Så gøy :woot:
 
Back
Topp