Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er rart, men det er jo innenfor «normalen».. er bare meg som krisemaksimerer da jeg på ingen måte var forberedt på hvor «lang» tid det kan ta hahahDet blir vel bare kalt en variant innen normalvariasjonen..? at vi ikke er maskiner, men hormonstyrt som i sin tur er ømfintlig for endringer både internt i kroppen vår og eksternt som kost, miljø, søvn, stress, trening, kjærlighet osv
Men forunderlig er det...
Ser ut som fin progresjon det der og så tidligVis vedlegget 433767
Er så redd for at januar gjentar seg med bare svake streker. Men må vel bare tenke at så lenge streken er litt sterkere i dag enn i går så er det et godt tegn.. Og så er det vel ikke så vanlig med sterke streker 10 dpo.
Tusen takk for beroligende ord. Er superstressa og det helt unødvendig sikkert.Ser ut som fin progresjon det der og så tidlig
Dette er jo bra til å være 10dpo.Vis vedlegget 433767
Er så redd for at januar gjentar seg med bare svake streker. Men må vel bare tenke at så lenge streken er litt sterkere i dag enn i går så er det et godt tegn.. Og så er det vel ikke så vanlig med sterke streker 10 dpo.
Nydelig lyserosa strekSer dere også strek?!? Bare 9 dpo i dag så enda tidlig... men den ser rosa ut i virkeligheten hvertfall!
La den inn i premom eggløsningstester for å se om appen målte at det var noe strek der
Er det endelig vår tur PP11? Har et forsiktig håp
Ser lett streken.Ser dere også strek?!? Bare 9 dpo i dag så enda tidlig... men den ser rosa ut i virkeligheten hvertfall!
La den inn i premom eggløsningstester for å se om appen målte at det var noe strek der
Ååh, håper sånn for deg at spira klamrer seg fast!! Jeg vet hvordan du har det siden vi har prøvd siden januar i fjor. Hos meg veksler det mellom sommerfugler i magen og en ekstrem redsel for ny kjemisk. I natt våknet jeg kl 05 og var så bekymret at jeg fikk ikke sove merSer dere også strek?!? Bare 9 dpo i dag så enda tidlig... men den ser rosa ut i virkeligheten hvertfall!
Spennende jeg ser denTestet nå, er 11 eller 12dpo. En ultrasvak strek eller skygge var synlig innen tre minutter. Men så og si umulig å få den med på bilde…. Er det vanlig med skyggestrek på makesure-tester? Har ikke brukt de så mye. Første bildet er uredigert, det andre gjorde jeg fargene mørkere for å se om strek ble synlig.
Tusen takk, håper den klamrer seg fast hos oss begge!Ååh, håper sånn for deg at spira klamrer seg fast!! Jeg vet hvordan du har det siden vi har prøvd siden januar i fjor. Hos meg veksler det mellom sommerfugler i magen og en ekstrem redsel for ny kjemisk. I natt våknet jeg kl 05 og var så bekymret at jeg fikk ikke sove mer
Har kjent på mye lette stikninger i dag når jeg er oppe og går. Er som små nålestikk i livmor. Min søster sier det kan være ligamentstikk, og jeg tenker det må være et godt tegn fordi jeg hadde det ikke sånn da jeg hadde kjemisk.