❤️IKM UKE 10❤️

MammaMaya

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Velkommen til IKM-gruppa for uke 10. Er veldig tidlig ute, men liker å ha et tilholdssted :) Jeg trykker liker på kommentaren når jeg har lagt dere inn. Men skulle jeg glemme å legge inn noen så minn meg gjerne på det :)

Fyll inn med: Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

Eks: MammaMaya - 39 - B4 - PP2 - EL 18/02 - IKM 06/03

Lykke til! Håper det blir masse positive babystreker i denne gruppen❤️


Mandag 4. Mars:


Tirsdag 5. Mars:


Onsdag 6. Mars:

Torsdag 7. Mars:

Fredag 8. Mars:

Lørdag 9. Mars:

Søndag 10 Mars:

Usikker:


Byttet uke:
❤️
Vrikke - 34 - Barn nr 2 - PP 9 (pp2 etter SA)- 14.02 - IKM 28.02
❤️Solstråla92 - 31 - B2 - PP2 - EL 19/2 - IKM 5/3
❤️LillyMom - 39 - B4 - PP1 - EL? - IKM?
❤️Lone1990 - 33 - B1 - PP5 - EL 25.2 - IKM 10.3
❤️Halkoc - 31 - B2 - PP11 - EL 27/02 - IKM 10/03


TR :
:sad015 Kleinstemning - 35 - B2 - PP4 (1 etter SA) - EL? - IKM?
:sad015Kakaoo - 33 -B3 - PP1 - el 20.02? - IKM 06.03?
:sad015Mineto-36 -b2-pp4 -El 19.2 -ikm 4.3
:sad015 OneMoreTime24 - 38 - B2 - PP1 - EL 18/02 - IKM 04/03

:sad015 Nembi - 37 - B2 - PP6 - EL 19/2 - IKM 4/3
:sad015MammaMaya - 39 - B4 - PP2 etter SA (PP4) - EL 17/02 - IKM 04/03
:sad015 Førstegangsmamma2020 - 38 - B3 - PP2 - EL 21.02 - IKM 08.03
:sad015 tulips - 34 - B6 - PP1 - EL 23/02 - IKM 08/03
:sad015 Strikkefrøken - 25 - B1 - PP4 (etter senabort)- EL 20/2 - IKM 6/3
:sad015 Mirrmarr - 28 - B1- PP8 etter MA - EL 22/02 - IKM 08/03
:sad015 Mamima - 34 - B5 - PP1 (Etter nok en senabort) - EL 21/02 - IKM 06/03

:sad015 30ish -33 -B2 -PP15 -EL 21.02 -IKM 06.03
:sad015 Gravigdis - 34 - B3 - PP21 - EL 20/2 - IKM 7/3
:sad015 HåpefullPrøver - 25 - B1 - PP12 - EL 27.02 -IKM 9.03
:sad015 fix - 36 - B1- PP15 (siste før ivf neste syklus) - EL 20/2 - IKM 6/3
:sad015 ChunkyMonkey - 30 - B1 - PP3 (PP1 etter BO) - EL 23/02 - IKM 9/10. mars.
:sad015 SommerSolsikke - 34 - B3 - PP2? - EL 21/02 - IKM 07/03

:sad015 Lillevenn17 - B3 - PP?? - EL 25.02 - IKM 10/3
:sad015 Kitti123 - 32 - B1 - PP9 - EL 25/02 - IKM 10/03
:sad015 Isond -42 -B3- PP16?- EL 22/02 - IKM 08/03

:sad015 CamillaAmalie - 33 -b2 - pp2 - EL 25.2 IKM 10.3
:sad015 Sidelv - 26 - B1 - PP15(7 etter SA) - EL17/2 - IKM10/3


GRAVID :
❤️
hani94 - 29 - B3 - PP1 - EL 22/23.02 - IKM 08.03
❤️Linda1990 - 33 - B3- PP 14 - EL 23.2 - IKM 8.3
 
Last edited:
Førstegangsmamma2020 - 38 - B3 - PP2 - EL ca. 20.02.2024 - IKM 05.03.2024

TR har ikke startet her riktig enda, men med blenda tester og x antall symptomer på at den er rett rundt hjørnet hopper jeg rett inn i ny IKM gruppe :)
Mulig det blir noen småjusteringer på dato, men tror nok jeg uansett hører til her i uke 10.
 
Last edited:
Gravigdis - 34 - B23 - PP21 - EL 20/2 - IKM 7/3.

Prøver denne mnd. Går det ikke på første, blir det pause til juni, vet ikke hva jeg håper, men med de to første stressa jeg så sykt med testing, jus, piller, ananas, hostesaft og sinnsyk symptomjakt, så håper å ta en litt roligere runde med å få sistevenn til verden❤️ Hadde vert kjekt å fått November baby, om ikke får det være et tegn at jeg skal få vår eller sommer baby
 
Gravigdis - 34 - B23 - PP1 - EL 20/2 - IKM 7/3.

Prøver denne mnd. Går det ikke på første, blir det pause til juni, vet ikke hva jeg håper, men med de to første stressa jeg så sykt med testing, jus, piller, ananas, hostesaft og sinnsyk symptomjakt, så håper å ta en litt roligere runde med å få sistevenn til verden❤️ Hadde vert kjekt å fått November baby, om ikke får det være et tegn at jeg skal få vår eller sommer baby
Skal være B3, selvsagt. Skal IKKE ha nr 23
 
Gravigdis - 34 - B23 - PP21 - EL 20/2 - IKM 7/3.

Prøver denne mnd. Går det ikke på første, blir det pause til juni, vet ikke hva jeg håper, men med de to første stressa jeg så sykt med testing, jus, piller, ananas, hostesaft og sinnsyk symptomjakt, så håper å ta en litt roligere runde med å få sistevenn til verden❤️ Hadde vert kjekt å fått November baby, om ikke får det være et tegn at jeg skal få vår eller sommer baby
Hvorfor pause til Juni?
Håper spiren sitter på første da❤️ Og sprekt om det virkelig var nummer 23 dere prøvde på :laughing001
 
Jeg går virkelig all in for baby nå altså. Nå har jeg gått til det steget å bestilt vitamintilskudd til kjæresten for at han skal få bedre spermkvalitet eller noe. Og glidemiddel som skal hjelpe svømmerene :bag::laughing001 Hjelper sikkert ikke en dritt, men føler at jeg iallfall bruker alle midler jeg kan finne for å forbedre sjansene
 
Hvorfor pause til Juni?
Håper spiren sitter på første da❤️ Og sprekt om det virkelig var nummer 23 dere prøvde på :laughing001
Hehe, ja! Og godt gjort å få det til! Nei, skulle egentlig vente, men fant plutselig ut det hadde passet i år å få. Vil vente da for vil ikke ha desember eller januar, og har bestilt to uker syden i juni så kan likegreit droppe prøving mnd før det, så da blir det nå eller fra juni. Så håper litt på begge deler faktisk. For ferien sin tur ønsker jeg nei, men også jeg er så sykt babysyk håper jeg ja:D
 
Hehe, ja! Og godt gjort å få det til! Nei, skulle egentlig vente, men fant plutselig ut det hadde passet i år å få. Vil vente da for vil ikke ha desember eller januar, og har bestilt to uker syden i juni så kan likegreit droppe prøving mnd før det, så da blir det nå eller fra juni. Så håper litt på begge deler faktisk. For ferien sin tur ønsker jeg nei, men også jeg er så sykt babysyk håper jeg ja:D
Forstår :) Krysser fingrene for at en spire setter seg fort ❤️
 
30ish -33 -B2 -PP15 -EL 21.02 -IKM 06.03

Kan like gjerne melde meg inn i ny gruppe med en gang siden TR kom i dag. Har akkurat hatt et mislykket ivf-forsøk, så håper ikke det klusser til syklusen, får evt. endre etter hvert om det blir kluss :happy: som alle andre her inne, så tar jeg mer enn gjerne imot en novemberbaby:Heartred
 
Hehe, ja! Og godt gjort å få det til! Nei, skulle egentlig vente, men fant plutselig ut det hadde passet i år å få. Vil vente da for vil ikke ha desember eller januar, og har bestilt to uker syden i juni så kan likegreit droppe prøving mnd før det, så da blir det nå eller fra juni. Så håper litt på begge deler faktisk. For ferien sin tur ønsker jeg nei, men også jeg er så sykt babysyk håper jeg ja:D
Samme tankegang som meg :p dette blir «(første og) siste sjanse» på 24 baby for vår del tror jeg. Vil unngå des-Jan pga. barnehageopptak, så går det ikke nå blir det en liten pause for vår del også :)
 
Strikkefrøken - 25 - B1 - PP4 (etter senabort)- EL 20/2 - IKM 6/3

Blir sånn ish, har ikke helt stabil syklus. Skal til gyn 19 februar for å sjekke status av eggene og forhåpentligvis da sette ovitrelle. Så EL og IKM er satt ut i fra det. Men regner med jeg har IKM i løp ab uke 10 uansett om det skulle bli noe forsinkelser i syklus:happy:

Snakket med gyn i dag ettersom jeg ikke har blitt gravid på letrozol i løp av 3 sykluser og da hadde hun en kommentar på at det var uvanlig. Kjente jeg mistet litt piffen men håper at ovitrelle er det som skal til for at vi blir gravide igjen. Ser jo flere her inne som har brukt lengre tid enn det men vi som «henger» her er vel ofte av disse som sliter:(
 
Hun som skulle ta det helt rolig og ikke teste eller stresse eller planlegge har brukt 400 kr på nye testpinner til monitoren :hello herregud jeg gleder meg til å begynne å teste og ha symptomjakt:smiley-angelic006
 
Hun som skulle ta det helt rolig og ikke teste eller stresse eller planlegge har brukt 400 kr på nye testpinner til monitoren :hello herregud jeg gleder meg til å begynne å teste og ha symptomjakt:smiley-angelic006
:hilarious: Det sier jeg og hver gang... men ender med å gå på en testesmell hver gang. Og fikk jo svi for det forrige syklus. En haug meg skyggestreker og to tester som ble positiv etter tiden var gått ut. Så håper jo at jeg har lært nå. Men går nok på samme smell igjen. Bestilte i tillegg 30 el tester. I desperasjon bestilte jeg vitaminer til mannen for å forbedre spermkvaliteten... og glidemiddel som er bra for svømmerne... og da kunne jeg like greit slenge med de el testene :hilarious: Eier ikke selvkontroll :laughing001
 
Samme tankegang som meg :p dette blir «(første og) siste sjanse» på 24 baby for vår del tror jeg. Vil unngå des-Jan pga. barnehageopptak, så går det ikke nå blir det en liten pause for vår del også :)
Så spennende! Vanskelig med opptakene ja, her vi bor er det plass hele året, så det er heldigvis ikke en faktor!
Veldig usikker på hva jeg håper på. Veldig babysyk, men igjen, to uker med all inclusive så frister det å kunne ta noen glass :angelic:
 
:hilarious: Det sier jeg og hver gang... men ender med å gå på en testesmell hver gang. Og fikk jo svi for det forrige syklus. En haug meg skyggestreker og to tester som ble positiv etter tiden var gått ut. Så håper jo at jeg har lært nå. Men går nok på samme smell igjen. Bestilte i tillegg 30 el tester. I desperasjon bestilte jeg vitaminer til mannen for å forbedre spermkvaliteten... og glidemiddel som er bra for svømmerne... og da kunne jeg like greit slenge med de el testene :hilarious: Eier ikke selvkontroll :laughing001
Ja, var slik med de to første. Men tok litt av med desember jenta! Men det var fordi jeg ville få samme år som søster og bestevenninne, har jo alltid vert drømmen å ha baby på samme kull, så da var det hardkjør. Blir litt roligere denne gangen, men testingen er jo gøy! Og denne gangen er det ikke like traveøt å få klaff som sist, så håper jeg klarer senke skuldrene og kose meg med de jeg har imens vi venter på en søster eller bror :Heartred
 
Samme tankegang som meg :p dette blir «(første og) siste sjanse» på 24 baby for vår del tror jeg. Vil unngå des-Jan pga. barnehageopptak, så går det ikke nå blir det en liten pause for vår del også :)
Her får vi plass hele året så det slipper jeg heldigvis å tenke på. To opptak, med start i enten august eller i januar. Men pleier å begynne noen sånn jevnt gjennom året så sant det er plass.
 
Ja, var slik med de to første. Men tok litt av med desember jenta! Men det var fordi jeg ville få samme år som søster og bestevenninne, har jo alltid vert drømmen å ha baby på samme kull, så da var det hardkjør. Blir litt roligere denne gangen, men testingen er jo gøy! Og denne gangen er det ikke like traveøt å få klaff som sist, så håper jeg klarer senke skuldrene og kose meg med de jeg har imens vi venter på en søster eller bror :Heartred
De tre første barna mine ble til uten noe styr. Ikke en eneste test før mensen ikke dukket opp. Alle satt omtrent på første forsøk. Men det er et helt liv siden. Nå er jeg 19 år eldre og nærmer meg veldig fort 40. Så føler jeg har ekstremt dårlig tid. Sikkert derfor jeg snur alle steiner for å få det til. Og med en kjemisk i oktober, graviditet som endte i SA desember/januar.. så viser iallfall kroppen at vi fremdeles kan. Så må vi bare se om den kan klare hele veien.
 
Back
Topp