Karianne855
Flørter med forumet
Da ble det gutt, 08.07 på meg etter OUL i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter to tidligere SA og en MA i august 2019, så våger jeg ikke helt tro på at det går veien denne gangen. Men har vært på to UL og alt har sett bra ut og skal på OUL på torsdag, så tar sjansen på å melde meg inn. Foreløpig termin er 03.Juli, Ahus
Alt så bra ut på OUL. Juhuuu! Termin ble flyttet til 30.juni, håper jeg får være med her for det. Kan jo fort bli en julibaby...
MarieM, 30.06 , Ahus , ukjent kjønn
Termin 10 juli, SUSTermin 10 juli, SUS

Har egentlig termin i august, men med einegga tvillinger så blir fødsel senest i juli. Så vet ikke helt hvor jeg hører hjemme.
Tror 20.juli er dagen jeg senest blir igangsatt ut fra foreløbig termin.
Har egentlig termin i august, men med einegga tvillinger så blir fødsel senest i juli. Så vet ikke helt hvor jeg hører hjemme.
Vil jo absolutt anbefale deg juli-gjengen da! Kremen av termingrupper!Har egentlig termin i august, men med einegga tvillinger så blir fødsel senest i juli. Så vet ikke helt hvor jeg hører hjemme.

Du er ihvertfall velkommen hit! Gratulerer med tvillinger! Hvis du har vært på OUL kan du skrive informasjonen i den andre termintråden for å bli med i listen, da denne ikke er gjeldende lengre![]()
Da hører du vel hjemme i juli?
Skriv informasjonen i den tråden som er gjeldende fra OUL, så vil du nok komme inn på listen etterhvert![]()
Vil jo absolutt anbefale deg juli-gjengen da! Kremen av termingrupper!
Du er hjertelig velkommen her med oss!
Såg etterpå jeg hadde skrive at det er ny tråd som gjelder. Ennå noen uker til oul her, får skrive i den andre etter det 
OUL i dag. Det blir en gutt. Termin flyttet fra 15. Juli til 12. Juli

Starflower, 1. Juli, jente, Ahus![]()