❤️ Terminliste for Julijentene ❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Etter to tidligere SA og en MA i august 2019, så våger jeg ikke helt tro på at det går veien denne gangen. Men har vært på to UL og alt har sett bra ut og skal på OUL på torsdag, så tar sjansen på å melde meg inn. Foreløpig termin er 03.Juli, Ahus

Alt så bra ut på OUL. Juhuuu! Termin ble flyttet til 30.juni, håper jeg får være med her for det. Kan jo fort bli en julibaby...

MarieM, 30.06 , Ahus , ukjent kjønn

Alt så bra ut på OUL. Juhuuu! Termin ble flyttet til 30.juni, håper jeg får være med her for det. Kan jo fort bli en julibaby...

MarieM, 30.06 , Ahus , ukjent kjønn

Du er hjertelig velkommen her! Skriv informasjonen i den tråden som er gjeldende fra OUL, så vil du komme inn i listen også :)

Har egentlig termin i august, men med einegga tvillinger så blir fødsel senest i juli. Så vet ikke helt hvor jeg hører hjemme.

Tror 20.juli er dagen jeg senest blir igangsatt ut fra foreløbig termin.

Har egentlig termin i august, men med einegga tvillinger så blir fødsel senest i juli. Så vet ikke helt hvor jeg hører hjemme.

Du er ihvertfall velkommen hit! Gratulerer med tvillinger! Hvis du har vært på OUL kan du skrive informasjonen i den andre termintråden for å bli med i listen, da denne ikke er gjeldende lengre :)

Da hører du vel hjemme i juli?

Skriv informasjonen i den tråden som er gjeldende fra OUL, så vil du nok komme inn på listen etterhvert :)

Vil jo absolutt anbefale deg juli-gjengen da! Kremen av termingrupper!:love7
Du er hjertelig velkommen her med oss!

Du er ihvertfall velkommen hit! Gratulerer med tvillinger! Hvis du har vært på OUL kan du skrive informasjonen i den andre termintråden for å bli med i listen, da denne ikke er gjeldende lengre :)
Da hører du vel hjemme i juli?

Skriv informasjonen i den tråden som er gjeldende fra OUL, så vil du nok komme inn på listen etterhvert :)
Vil jo absolutt anbefale deg juli-gjengen da! Kremen av termingrupper!:love7
Du er hjertelig velkommen her med oss!

Så hyggelig, dere :Heartred Såg etterpå jeg hadde skrive at det er ny tråd som gjelder. Ennå noen uker til oul her, får skrive i den andre etter det :happy:

Til informasjon: Jeg har bedt forumansvarlig om gjøre slik at denne tråden ikke er festet lengre, da det er så mange som skriver i feil tråd.. Det er den andre termintråden som nå er gjeldende, og denne blir ikke lengre oppdatert.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp