Skjønner da er vi i samme båt, jeg vet også nøyaktig dato for befruktning (eller i det minste EL og påfølgende samleie ) på både forrigemann og denne
Førstemann kom 2 uker før tiden da, og var ferdig bakt med 3,5 kg og 49 lang spent på om denne her er like utålmodig som storesøsteren, utålmodigheten har ikke akkurat gitt seg på hun vi har her så kan bli full rulle hvis nestemann blir lik[emoji85]
Jeg var så redd for å ikke få plass på Ullevål at jeg søkte på egenhånd allerede for 4 uker siden. Mest fordi jeg ikke skal på første kontroll hos legen før i august og det synes jeg var for lenge å vente med å skulle søke om fødeplass. Så jeg har fått svar på innvilget plass og innkalling til oul den 13.september
Håper du slipper å gå over denne gangen her!
Fødte du på Ullevål sist også?
Så smart! Jeg har fått fødeplass på Ullevål men ikke UL, sikkert siden det blir duotest og alt d andre også først. Ja fødte på Ullevål sist, fikk ikke epidural da anestesilegene var opptatt med ofrene fra 22 juli. Ganske spesiell periode å føde. Gikk heldigvis bra men vil ha epidural denne gangen kjenner jeg. Ble styrtfødsel uten pause mellom riene, inn i he.... vondt!