SunnyAtmosphere
Blir kjent med forumet
SunnyAtmosphere - 21.02.18 - St.Olavs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble flyttet til 17. Februar på første kontroll!14. Februar - Bergen
Ble flyttet til 17. Februar på første kontroll!
14. Februar Ullevål
Da møtes vi kanskje der ble flytta til 18 feb på TULMrs.B - 18 februar - Ålesund
Klemmeball, 11.02.18 - Tønsberg.
Kan nok bare sette meg på "mistet". Har ikke fått det bekreftet med ultralyd enda, men er 99,9 % sikker på at alt er borte..
Da møtes vi kanskje der ble flytta til 18 feb på TUL
Likewise har du fått dato for oul enda eller?
Grattis He he, legen min mener 15 februar men jeg er sikker på det er 14 februar og jeg hadde rett med datteren min. Skal på tidlig ultralyd i starten av aug og duotest neste uke. Er 38.
Aha, skal du på tidlig ul på Ullevål da? Og duotest der også?
En dag avvik fra legen og ens egen termin er ikke så gærent da kom første barnet dere nøyaktig på termindatoen du hadde regnet deg frem til?
Hei, tror det er Rikshospitalet vi skal på duotest og tidlig ultralyd. Men datteren min gikk jeg over tida og ble satt igang. Men på målinger av lengde på foster osv viste min termin seg å stemme. Er så heldig å ha blitt gravid på første forsøk begge ganger, så da vet jeg når det var. Selv om sef det kan avvike en dag "hvis egget ikke var sluppet helt enda." Men ultralyd uke 18 har vi ikke fått innkallelse til, har du? Gøy hvis vi føder på samme dag da