❤️ Jubeltråd ❤️

Har vært en lang vei for å bli gravid så føler meg også ekstra sårbar
Skjønner jeg veldig godt, fallhøyden er så stor...:( tror at jeg blir ett vrak mot termin...men de lover tett oppfølging da...

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Skjønner jeg veldig godt, fallhøyden er så stor...:( tror at jeg blir ett vrak mot termin...men de lover tett oppfølging da...

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Med min historie kommer det til å bli et under om jeg går til termin med denne, sist kom hun med akutt keisersnitt i uke 34+4. Satser på litt lengre denne gang

Med min historie kommer det til å bli et under om jeg går til termin med denne, sist kom hun med akutt keisersnitt i uke 34+4. Satser på litt lengre denne gang

Å kjære vene! Gikk det bra med henne? Jeg har en litt vond smak i munn når de på sykehuset snakker om tett oppfølging og hjelp, ofte kontroller o.s.v. De så ikke at noe var galt før under fødsel, da gikk det jo ordentlig galt kan man si... :(

Å kjære vene! Gikk det bra med henne? Jeg har en litt vond smak i munn når de på sykehuset snakker om tett oppfølging og hjelp, ofte kontroller o.s.v. De så ikke at noe var galt før under fødsel, da gikk det jo ordentlig galt kan man si... :(
Ja heldigvis , men hun var bare 1439 gram og 39 cm. Skikkelig slankekur på slutten av svangerskapet. Vi visste at hun at liten for lengden på svangerskapet men ikke så liten. Fikk sjokk når jeg så henne for første gang etter 10 timer etter ks. De visste jo ikke om hun var frisk men det er hun. Har en aktiv prinsesse jente på 3 1/2 år som løper framfor å gå Hehe

Jubler over at jeg har fått tilbake kvalme. (Blir redd når jeg ikke kjenner no) selv om det fysisk sett ikke er noe godt

tenk at det lille hjertet begynner å slå denne uka her!!♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

tenk at det lille hjertet begynner å slå denne uka her!!♡

Jaa her står det 12 <3

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jubler over at min kjære tok seg av den enorme vepsen som skremte vettet av meg.. lå på sofaen og hadde nok duppet til, for jeg var sikker på at det var en gressklipper som surret. Åååååh, jeg er så redd dem - våknet brått da jeg innså hva den lyden egentlig var.. Men HURRA for at mannen tar seg av det :-D Og for at han kommer hjem med en enorm rosebukett, som i dag. Det er ikke hverdagskost, så veeeldig koselig når det skjer ♡ Det var min lille jubel for i dag.

Jubler for at jeg fikk time til ul idag, samtidig som jeg gruer meg litt

Jubler for at jeg fikk time til ul idag, samtidig som jeg gruer meg litt
Dette kommer til å gå bra <3 håper du gleder deg etterhvert når du får se den fine lille spira de

❤️Februar 2015❤️

Dette kommer til å gå bra <3 håper du gleder deg etterhvert når du får se den fine lille spira de

❤️Februar 2015❤️

Ja jeg håper det jeg å <3 Jeg bare klarer ikke helt glede meg helt enda, men håper det endrer seg etterhvert når jeg kommer på ultralyd

Ja jeg håper det jeg å <3 Jeg bare klarer ikke helt glede meg helt enda, men håper det endrer seg etterhvert når jeg kommer på ultralyd
Jeg skjønner deg veldig godt. Det er ikke barebare <3

❤️Februar 2015❤️

Hurra for kvalme! :P

I følge ene appen begynte hjertet å slå i dag:)! (Sikkert litt slingringsmonn, men stas å se det stå det alikevel ;))

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler over at jeg er 5+5 idag, og halvveis til uke 12 i morgen :D

Jubler over at jeg kom meg igjennom en veldig lang dag på jobb:)! Vært på farta fra 8-21! Merker det nå:) Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp