Skjønner jeg veldig godt, fallhøyden er så stor... tror at jeg blir ett vrak mot termin...men de lover tett oppfølging da...Har vært en lang vei for å bli gravid så føler meg også ekstra sårbar
Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg veldig godt, fallhøyden er så stor... tror at jeg blir ett vrak mot termin...men de lover tett oppfølging da...Har vært en lang vei for å bli gravid så føler meg også ekstra sårbar
Med min historie kommer det til å bli et under om jeg går til termin med denne, sist kom hun med akutt keisersnitt i uke 34+4. Satser på litt lengre denne gangSkjønner jeg veldig godt, fallhøyden er så stor... tror at jeg blir ett vrak mot termin...men de lover tett oppfølging da...
Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Med min historie kommer det til å bli et under om jeg går til termin med denne, sist kom hun med akutt keisersnitt i uke 34+4. Satser på litt lengre denne gang
Ja heldigvis , men hun var bare 1439 gram og 39 cm. Skikkelig slankekur på slutten av svangerskapet. Vi visste at hun at liten for lengden på svangerskapet men ikke så liten. Fikk sjokk når jeg så henne for første gang etter 10 timer etter ks. De visste jo ikke om hun var frisk men det er hun. Har en aktiv prinsesse jente på 3 1/2 år som løper framfor å gå HeheÅ kjære vene! Gikk det bra med henne? Jeg har en litt vond smak i munn når de på sykehuset snakker om tett oppfølging og hjelp, ofte kontroller o.s.v. De så ikke at noe var galt før under fødsel, da gikk det jo ordentlig galt kan man si...
Tusen takkGratulerer så mye med 1 årsdagen til gutten din
Sånn ja6+0 er første dag i den 7. uken. Er fullgått 6 uker.
Jaa her står det 12 <3tenk at det lille hjertet begynner å slå denne uka her!!♡
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Dette kommer til å gå bra <3 håper du gleder deg etterhvert når du får se den fine lille spira deJubler for at jeg fikk time til ul idag, samtidig som jeg gruer meg litt
Ja jeg håper det jeg å <3 Jeg bare klarer ikke helt glede meg helt enda, men håper det endrer seg etterhvert når jeg kommer på ultralydDette kommer til å gå bra <3 håper du gleder deg etterhvert når du får se den fine lille spira de
Februar 2015
Taster på appen
Jeg skjønner deg veldig godt. Det er ikke barebare <3Ja jeg håper det jeg å <3 Jeg bare klarer ikke helt glede meg helt enda, men håper det endrer seg etterhvert når jeg kommer på ultralyd