❤️ Jubeltråd ❤️

Jubler over 24 uker i dag! Drømte i natt at det var en uke til termin, men det kom litt brått på :-P

Jubler for 24uker idag :D:D

Flink du er!! Jeg har ikke begynt:(

Takk :D Jeg begynte for ikke så lenge siden faktisk :) Jeg pleier å være kjempetreig med julegavene. Men i og med at jeg er høygravid i desember og vi i tillegg skal flytte og styre i desember, så er det greit å bli ferdig før det for en gangs skyld :D

Babyen er ett kilo i følge BV-app'en :D Hurra!

Hurra for 100 dager igjen! :) :)

Jubler over at det er stille på kontoret nå sånn at jeg kan sitte litt med øynene igjen innimellom. Jubler også for at det snart er kveld igjen sånn at jeg kan legge meg ;)

Jubler over at det er stille på kontoret nå sånn at jeg kan sitte litt med øynene igjen innimellom. Jubler også for at det snart er kveld igjen sånn at jeg kan legge meg ;)
Pass på nå da, jeg husker godt hva som skjedde i begynnelsen av graviditeten din :p

Pass på nå da, jeg husker godt hva som skjedde i begynnelsen av graviditeten din :p
Da husker du bedre enn meg ;) En god natts søvn fikser trøttheten heldigvis:)

Jubler for at jeg kjente spark ifra prinsessen etter et glass sterk saft. Var litt bekymret en stund i kveld når det var få og svake spark. Nå holder hun meg vel våken i natt og :-P og det er helt greit for en gangs skyld :-D

Jubler for en veldig aktiv frøken i magen :) lille bøllefrøet bruker hulen sin som hoppeslott, men det er så koselig! :Heartpink

Back
Topp