❤️ Jubeltråd ❤️

Er forresten 7 + 1 idag:D

Og føler meg en smule kvalm nå i kveld… buhu (mindre å rope hurra for da men)

Venter en liten i februar ❤️

Er faktisk i veldig bra form! Kun trøtt og kjenner jeg blir fort sliten. Kvalmen har vært innom, men ikke så veldig plagsomt! (Forrige svsk var heeeeelt jævlig mtp kvalme og elendighet i starten)

Jubler over 8 fullførte uker :D

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Endelig, etter tre nesten proteinfrie uker med bare litt kjøttdeig og skinke, klarte jeg å kose meg med pulled pork uten å bli kvalm. Kanskje jeg klarer å komme ut av 90-talls lørdagskosemat til middag hver dag. Taco, pizza, pita og bakt potet blir sykt kjedelig i lengden. Men er nok lenge til kroppen har lyst på kylling igjen:)

11 uker i dag!! :)

11 uker:):)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Juhu, 11 uker i dag, og fortsatt hjertelyd i doppleren :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den deiligste lyden og høre :D Kan man høre hjertelyd i doppler hjemme allerede? :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg hørte hjertelyd første gang 9+0 denne gangen, men er 2. gangs så vet hvor jeg skal lete. Det hjelper nok at livmora er større enn første gangen. :-) Hørte det vel i uke 11+noe sist også mener jeg :-)

Last edited:
Jeg hørte hjertelyd første gang 9+0 denne gangen, men er 2. gangs så vet hvor jeg skal lete. Det hjelper nok at livmora er større enn første gangen. :-) Hørte det vel i uke 11+noe sist også mener jeg :-)

Åh herlig :) Kanskje jeg må ut på shopping, hadde vært veldig moro og betryggende og hørt hjertelyden hjemme! :)

Endelig har en ny uke passert og jeg er 10 uker idag :)

Juhu, 11 uker i dag :D

Back
Topp