❤️~JUBELTRÅD~❤️

Jeg jubler for at jeg klarte å stå opp i dag. Og at uken nå er igang. Gleder meg bare til å få denne uken overstått.
 
Jubler for 10 uker idag,bare to uker til før magen kan vises!Men da blir d sikkert mange kommentarer på magen,med spm om kanskje d r tvillinger,blæææ!Å ja sorry,vi er på jubeltråden nå ja,hormonella tok litt over nå:-)
 
Jubler for at jeg får lov til å bli her!! :D Hadde en skremmende blødning i dag, men alt er fint med gullet i magen <3 Sååå glad for at jeg for være en del av denne supre gjengen enda lengre (forhåpentligvis til juni)!! :D
 
Jubler for at jeg får lov til å bli her!! :D Hadde en skremmende blødning i dag, men alt er fint med gullet i magen <3 Sååå glad for at jeg for være en del av denne supre gjengen enda lengre (forhåpentligvis til juni)!! :D

Forhåpentligvis lenger enn juni også! Håper at vi kan skravle ivei etter babyene er kommet til verden også :p :D :D
 
Hurra!! 11 uker i dag, og gleder meg til ul på mandag:)
 
Jubler for at jeg kun har denne arb.dagen før jeg starter på helga. gudameien... dette var tøffere enn jeg trodde!
 
Jubler over 12 uker i dag =D
Håper skuldrene senker seg litt nå...

Jubler også for at jeg ikke har noen planer i helga, det er vel siste "fri"helga før jul tror jeg. Skal nyyytes <3
 
Jubler for at alt var bra med den lille på UL og 8+3 i dag<3
 
Jubler for at jeg endelig har nådd de magiske 12 ukene :D <3 Nå er det bare til å senke skuldrene og nyte resten av svangerskapet :)


Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3
 
Jeg jubler for 11 uker, og at denne uken her må gå kjempefort!! :)
 
Back
Topp