❤️~JUBELTRÅD~❤️

Jubler for 9 uker i dag og at vi skal fortelle det til de kommende besteforeldrene til helgen (de bor langt vekke, så blir nå eller lenge til vi kan fortelle det)

Lille spire 06.06.14 <3

Last edited:
Jubler for at det "bare" er 5 dager igjen til jeg skal på ul.. Gru-gleder meg! Håper så inderlig at jeg får se et lite nurk med et bankende hjerte :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Juble litt jeg og da :) 6+3 i dag :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hurra for 10 uker i morgen :)
Gleder meg til helg!! :))

Jubler for at jeg fikk se ett bankende hjerte i dag:) ❤️

Jublende hurra for dag 60 i svangerskapet :) og for at det er helg! God helg til dere skjønne jenter <3

Jubler for 6+3 i dag <3 og UL om en og en halv uke :)

Jubler for 10 uker nå etter midnatt! :D Juuhuu, uke 12 nærmer seg med stormskritt :)

1/4 av svangerskapet gjennomført. Trippel hurra for deg! :D

9 uker!!! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jubler for 10+0 og ti fullgåtte uker, uke 11 here we come :D

Vel, kan vel juble litt over at det er 10+3 i dag, 11 dager til 12 uker =D

Jubler over at jeg kanskje begynner å skjønne det bittelitt, og at jeg stort sett er glad for dette (har hatt en periode der jeg har vært ganske nedbrutt og negativ, har vel sørget litt over det livet som er over).

Gleder meg til jul jeg :)

God mandag jenter :smiley-bounce012

Jubler for 9+0 :) ikke altfor lenge igjen til uke 12 nå. Og snart skal vi si det til svigers, grugleder meg for de kommer til å bli helt sinnsykt glade. Litt nervøs for reaksjonen, jeg er ikke spesielt glad i tårer og snørr ;)

Jubler for at jeg endelig skal på ul i dag, selvom det er et skrekkblandet jubel.. Gruer meg egentlig mer enn jeg gleder meg, men krysser alt jeg har for at alt står bra til med lille nurket <3

Jubler for at ultralyden gikk strålende i dag, og at jeg så verdens nydeligste lille akrobat inni der :D <3 *Lykkerus*

Jeg jubler for at dette er en spennende måned. SÅ mye gøy som skjer de neste ukene! :D :D

Back
Topp