❤️ Januar 2018 ❤️

Flere med positive tester her nå, så gøy!:Heartred Jeg har hatt utelukkende negative til nå (ett fersk og to frys), men nå har det åpenbart seg en strek her også:-) Så nå er det bare å håpe at det holder!
6210A88E-B6DA-42B8-A466-90B0F0D54712.jpeg
 
Jeg har testet negativt i dag 10dpo eller 5 dager etter innsett av 5 dagers embryo på den tidlig testen til Clearblue som reklamerer med at man kan teste 5 dager før innkommende mens.Så jeg er litt skuffa.Det er vel ganske tidlig enda så klamrer meg til at det fortsatt er håp. Men vi får se
 
Tusen takk! Og så godt å se at du endelig fikk 3+, nå håper jeg roen senker seg litt for deg :-) Håper vi kan følge hverandre helt til mål! Har jo fulgt med deg i mange mnd mens vi har prøvd begge to! [emoji813]red
Håper virkelig vi får følge hverandre videre ja [emoji173][emoji173] oktober it is [emoji3] blir september baby hos meg da, men termin i okt. :-p
 
Jeg har testet negativt i dag 10dpo eller 5 dager etter innsett av 5 dagers embryo på den tidlig testen til Clearblue som reklamerer med at man kan teste 5 dager før innkommende mens.Så jeg er litt skuffa.Det er vel ganske tidlig enda så klamrer meg til at det fortsatt er håp. Men vi får se
Jeg har aldri hatt positiv cb før 3 dager før (11dpo). Du får nok positiv test snart :)
 
Jeg har testet negativt i dag 10dpo eller 5 dager etter innsett av 5 dagers embryo på den tidlig testen til Clearblue som reklamerer med at man kan teste 5 dager før innkommende mens.Så jeg er litt skuffa.Det er vel ganske tidlig enda så klamrer meg til at det fortsatt er håp. Men vi får se
Samme her. Skuffa og lei, men håper fortsatt.
 
Hei. Noen som vet om en kan ta bisolvon hostesaft etter innsett? Pakningsvedlegg sier det er begrensede data ved bruk under graviditet (om jeg mot alle odds er det), men jeg er desperat for jeg hoster så ille på 2. Uken nå!
 
Flere med positive tester her nå, så gøy!:Heartred Jeg har hatt utelukkende negative til nå (ett fersk og to frys), men nå har det åpenbart seg en strek her også:) Så nå er det bare å håpe at det holder!
Vis vedlegget 242552

Gratulerer, det var jo et nydelig kryss der! :D
 
Jeg har testet negativt i dag 10dpo eller 5 dager etter innsett av 5 dagers embryo på den tidlig testen til Clearblue som reklamerer med at man kan teste 5 dager før innkommende mens.Så jeg er litt skuffa.Det er vel ganske tidlig enda så klamrer meg til at det fortsatt er håp. Men vi får se

Krysser fingrene for deg! :Heartred
 
Samme her. Skuffa og lei, men håper fortsatt.

Tror ingen av oss har noe grunn til å være veldig skuffa enda egentlig. Forrige gang hvor jeg hadde kjemisk graviditet testet jeg først svakt positivt på dag 12. Så vi får bare håpe og tro og tenke det er altfor tidlig til å konkludere med noe. :).
 
Overlykkelig!! [emoji173]️ I dag var krysset sterkere, men måtte ta en digital også [emoji4]

196417090da5480349095a96f27cd5a7.jpg
Så gøy! Gratulerer! Du er en dag foran meg mener jeg å huske, og min var negativ i morrest.
 
Jeg har testet negativt i dag 10dpo eller 5 dager etter innsett av 5 dagers embryo på den tidlig testen til Clearblue som reklamerer med at man kan teste 5 dager før innkommende mens.Så jeg er litt skuffa.Det er vel ganske tidlig enda så klamrer meg til at det fortsatt er håp. Men vi får se
Samme her. Skuffa og lei, men håper fortsatt.
Synes absolutt ikke det er noen grunn til å miste håpet, 10 dpo er jo veldig tidlig! Jeg testet ikke før 11 dpo (hadde tenkt å holde til 12 dpo, men det greide jeg ikke:-)), og fikk da kun en svak strek, nærmest en skyggestrek, dette med Make Sure sin tidligtest (har samme grense for deteksjon av HCG som Clearblue tidligtest), jeg vil tro den hadde vært helt blank om jeg hadde testet tidligere. Jeg heier på dere!:-)
 
Håper virkelig vi får følge hverandre videre ja [emoji173][emoji173] oktober it is [emoji3] blir september baby hos meg da, men termin i okt. :p
Det hadde vært supert! Håper det bare holder for min del :-) Og om det gjør det, er jeg spent på om det er en eller to:rolleyes: Er det to så blir det vel fort september her også. Skal du ha planlagt keisersnitt?
 
Back
Topp