Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe sånt kanskje ja... TR kom inatt.Har ingen erfaring med dem, dessverre! Men vil tro det kan bety kjemisk?

Nei på cb tidlig.To ganger på digital-test?![]()
Den er det dessverre vanlig å få strek på uansett. Jeg får det så og si hver gang! Liker ikke CB lengerNei på cb tidlig.
Aha, oppfattet det som at hun lurte på cb digital tidlig, men da henger jeg medNei på cb tidlig.

Ikke jeg heller, ble lurt flere ganger. Det er så skipt å få falske forhåpninger.Den er det dessverre vanlig å få strek på uansett. Jeg får det så og si hver gang! Liker ikke CB lenger![]()
Hei. Beklager sent svar.. Fikk mensen 2. mars... Første gang jeg la inn på sånn gruppe, og glemte at jeg hadde gjort det.. Sorry.Hvordan har det gått hos deg? Har du testet noe?
Takk for beskjed! Lykke til nåHei. Beklager sent svar.. Fikk mensen 2. mars... Første gang jeg la inn på sånn gruppe, og glemte at jeg hadde gjort det.. Sorry.

Takk! Fikk plutselig tidlig eggløsning.. Nesten alltid dag 14/15. Men denne gang plutselig 10/11. Så da var mannen på jobbreise.. Ja ja.. neste mnd kanskje..Takk for beskjed! Lykke til nå![]()