❤️ IKM uke 9 ❤️

Og forresten! Ettersom du nå fikk litt kort Lutealfase på grunn av sein EL, så kan det være noe å sjekke om du trenger progesteronstøtte. Det som ble løsningen for meg og @Vifårse. Kroppen klarte ikke å holde på en graviditet på grunn av hormonmangel. Noe å tenke på hvert fall:)
Takk for tips. Men fikk beskjed av min gyn å starte med kun letrozol denne runden. Jeg bløde jo kraftig pga det var første mens etter MA og kom ut rester. Har ikke opplevd så seint el og kort lutealfase før. Men om det skjer igjen neste pp så da vet jeg hva som kan hjelpe som kan diskuteres med min gyn. ❤️

Nei :( hadde nå 8 dagers fase så hadde egentligt tenkt å prøve, MEN! Samboeren fik kaldte føtter. Hun vil vente å se, litt hektosk nå me to små så egentligt så skjønne eg det. Men var sånn inn i bobla at de følest skikkelig kjipt.

Vi får ta en runde på det til sommeren. Da er minste 14-15 mnd så

Men masse lykke til videre, tipper det kommer til å gå heilt fint :Heartbigred
Åå, så kjedelig! Når man selv er innstilt på å gå i gang med prøving, så er det frustrerende når partner vil vente. Men da håper jeg hun endrer mening nærmere sommeren ❤️

Da poden min var 1 år så tenkte jeg «aldri i livet om vi er klare for en baby om bare 9 mnd), men det skjedde så stor utvikling mellom 12-15 mnd, at i løpet av den tiden så ble jeg veldig klar for nr. to.

Håper det gjelder der også :smiley-angelic001

tror dessverre jeg er ute for nok en kjemisk… :Heartred
IMG_2882.jpeg

Hvordan ble oppdateringen hos dere @rebi11, @RanA, @LiseMerethe , @Blomsten84 og @Eplejuice ?
Jeg venter fortsatt på mensen. Den burde ha kommet senest på mandag. Men kroppen er nok i litt ubalanse etter SA, så jeg kan ha feil tidspunkt. Alle testene mine er blanke, og jeg har ingen symptomer på graviditet, så jeg får bare vente. Men lever jo i håpet, så ikke sett meg på TR enda:nailbiting:

Jeg venter fortsatt på mensen. Den burde ha kommet senest på mandag. Men kroppen er nok i litt ubalanse etter SA, så jeg kan ha feil tidspunkt. Alle testene mine er blanke, og jeg har ingen symptomer på graviditet, så jeg får bare vente. Men lever jo i håpet, så ikke sett meg på TR enda:nailbiting:
Ja, da kom ikke eggløsningen helt som den skulle, så da er det jo ikke godt å vite når du kan håpe på positiv test :happy: Men hold oss oppdatert!

Masse smerter i livmor fra ca eggløsning :banghead: dette er ikke første PP med dette, er henvist til gynekolog :) men har ikke fått time før i mai :nailbiting: ikke no TR enda, men test er neg :bored: så må vel bare vente på TR og prøve igjen neste PP :Heartbigred
Så kjedelig å vente så lenge, har du satt deg på slik ringeliste?

Back
Topp