❤️ IKM uke 9 ❤️

Er det noen som en gang har fått menstruasjon før tiden og at det varte i kun 2 dager. Syns jeg har hatt en ganske rar blødning når jeg fikk mensen denne perioden. Strimmel testen jeg tok i går viste en svak strek. Gubben mener jeg skal ta en digital i dag. Men har på en måte gått ut ifra at denne perioden ikke gikk bra og venter med å starte ny PP.
Det er jo en strekk der!! Kan være en Festeblødning som nevnt over.

Ser ikke ut som den satt denne gangen. 4-5 dager igjen til mensen (er 10 dpo i dag, CD 24), denne testen skal være troverdig 6 dager før mens. Men jeg vet at mye kan skje de neste dagene ift hormoner osv, så jeg venter til over helgen før jeg slår meg til ro med whatever resultatet blir
Fikk strek på babyplan og negativ på den der ❤️ Så alt håp er ikke ute!

Tror du kan sette meg på gravid, @Mindel. Det er jo tydelig stigning fra første positive, så får håpe det holder hele veien :smiley-angelic001 :shy:
IMG_2023.jpeg

6dpo i dag.. kanskje teste i morgen? :smiley-ashamed008

Dere som er gravide/fått antydning til strek - på hvilken dpo var dere? :Heartpink
Slo ut ultrasvakt på strimmel 10 DPO, men fikk jo utrolig nok positiv digital på samme urin :hilarious:

Forrige syklus fikk jeg positivt 8 DPO, og med maibarnet fikk jeg positivt 11 DPO - så det kan variere veldig!

Slo ut ultrasvakt på strimmel 10 DPO, men fikk jo utrolig nok positiv digital på samme urin :hilarious:

Forrige syklus fikk jeg positivt 8 DPO, og med maibarnet fikk jeg positivt 11 DPO - så det kan variere veldig!
Må nok egentlig vente til helgen da ja før det muligens er noe der :oops:

Med maibarnet var jeg så chill med det hele.. testet 11dpo - første og eneste gangen :laughing002

Er det noen som en gang har fått menstruasjon før tiden og at det varte i kun 2 dager. Syns jeg har hatt en ganske rar blødning når jeg fikk mensen denne perioden. Strimmel testen jeg tok i går viste en svak strek. Gubben mener jeg skal ta en digital i dag. Men har på en måte gått ut ifra at denne perioden ikke gikk bra og venter med å starte ny PP.
Så spennende! Jeg tar alltid en g test når jeg hadde mensen i tilfelle!!

Back
Topp