❤️ IKM uke 9 ❤️

Håper den utvikler seg :Heartred kan du ha hatt el tidligere? Med hcg på 4 på siste blodprøve så ville nok ikke den slått ut. Isåfall sterk strek til å være 6dpo :woot:
Jeg hadde jo Lh stigning over 3 dager så mulig egget slapp før top eller 24 etter første stigning. Jeg temper jo ikke så ikke så lett å vite når egget akkurat slapp. Bruker bare el tester.

Håper den utvikler seg, dagene som kommer. Hvordan går det hos deg? :Heartbigred

Jeg hadde jo Lh stigning over 3 dager så mulig egget slapp før top eller 24 etter første stigning. Jeg temper jo ikke så ikke så lett å vite når egget akkurat slapp. Bruker bare el tester.

Håper den utvikler seg, dagene som kommer. Hvordan går det hos deg? :Heartbigred
Bare 3 dpo, så langt unna noe testing ennå! Prøver å holde med til 8/9 dpo som blir til helgen igjen :happy: stort håp denne runden

Dagens test 10 dpo, ikke skjedd noe siden gårdagen, skygge på denne også.. Alltid fått positiv test på 10, gir det en dag til..
Ingen symptomer heller, så har dårlig tro.

Vedlegg

• IMG_4716.jpeg
    IMG_4716.jpeg
    482,1 KB · Visninger: 73
Dagens test 10 dpo, ikke skjedd noe siden gårdagen, skygge på denne også.. Alltid fått positiv test på 10, gir det en dag til..
Ingen symptomer heller, så har dårlig tro.
Min var ganske lik 10DPO - nå vet ikke jeg om det går veien ennå for min del da, for har veldig lav stigning frem til nå - men det kan jo være det stiger hos deg også :love7:smiley-angelic001

Vet ikke om jeg er 7 eller 10dpo. Men testen var blenda som igår. Glemmer alltid å pisse i glass på morningen:banghead: Dette er testen fra igår. Får ta en ny ikveld hvis jeg klarer å samle nok til en test. Eller vente til imorgen. Vente vente vente :hilarious:

Vedlegg

• IMG_4561.jpeg
    IMG_4561.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 51
  • IMG_4559.jpeg
    IMG_4559.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 50
Vet ikke om jeg er 7 eller 10dpo. Men testen var blenda som igår. Glemmer alltid å pisse i glass på morningen:banghead: Dette er testen fra igår. Får ta en ny ikveld hvis jeg klarer å samle nok til en test. Eller vente til imorgen. Vente vente vente :hilarious:
Ja, vanskelig å endre rutine :laughing002 :banghead: Om du har mulighet på urin 2, så kan den være bra den og :D

Min var ganske lik 10DPO - nå vet ikke jeg om det går veien ennå for min del da, for har veldig lav stigning frem til nå - men det kan jo være det stiger hos deg også :love7:smiley-angelic001
Ja når d er så svak skygge blir jeg usikker, sku helst hatt svaret å positive tester igår:hilarious:

Dine tester ser jo sterkere ut nå da, håper spiren din vokser seg stor og frisk:Heartred

Back
Topp